ترکیب تیم والیبال نشسته بانوان برای پارالمپیک ریو/ سکینه کشوری از لرستان در ترکیب قرار گرفت

۱۳۹۵/۰۴/۲۹ - ۱۱:۵۲:۰۲
کد خبر: ۴۳۳۹۲۹
ترکیب تیم والیبال نشسته بانوان برای پارالمپیک ریو/ سکینه کشوری از لرستان در ترکیب قرار گرفت
ترکیب دوازده نفره تیم ملی والیبال نشسته بانوان برای حضور در پانزدهمین دوره بازی های پارالمپیک در ریو دو ژانیرو اعلام شد

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ،اعضای کادر فنی تیم ملی والیبال نشسته بانوان بر اساس ارزیابی های صورت گرفته از اردونشینان این تیم طی مراحل تمرین گذشته و نیز برگزاری نشست های فنی با مسئولان کمیته ملی پارالمپیک، ترکیب دوازده نفره این تیم را برای شرکت در بازی های پارالمپیک ۲۰۱۶ ریو اعلام کردند.

بر این اساس نسرین فرهادی، طیبه جعفری، زهرا عبدی، سمیرا خالقی، معصومه زارعی، عشرت کردستانی، بتول خلیل‌زاده، مهری فلاحی، زینب ملکی، سکینه کشوری، زهرا نجاتی عارف و زهرا دانایی دوازده بازیکن منتخبی هستند که ترکیب تیم ملی والیبال نشسته بانوان را در بازی های پارالمپیک ریو تشکیل خواهند داد. در این بین نسرین فرهادی کاپیتانی تیم را بر عهده دارد و عشرت کردستانی نیز پرچمدار کاروان ایران است.

تیم ملی والیبال نشسته بانوان ایران با هدایت مریم ایرانمنش (سرمربی) همراه با فرید صائبی (مدیر فنی) و بتول مهران پور (مربی) در بازی های پارالمپیک ریو شرکت خواهد کرد.

این تیم برای آماده سازی حضور در این دوره بازی ها، از روز سه شنبه دور جدید تمریناتش در قالب پنجمین مرحله اردوی تدارکاتی در سال جاری را آغاز می کند. این مرحله از اردو تا هفتم مردادماه در تهران پیگیری خواهد شد. برای حضور در این اردو، دوازده بازیکن پارالمپیکی تیم ملی والیبال نشسته بانوان فردا ( دوشنبه) وارد محل اردو می شوند. طی این اردو لیلی توکلی به عنوان ناظر و معصومه مهرورز به عنوان سرپرست در کنار اعضای کادر فنی و بازیکنان خواهند بود.

بر پایه این گزارش، تیم ملی والیبال نشسته بانوان به واسطه نایب قهرمانی در بازی های پاراآسیایی اینچئون صاحب سهمیه حضور در بازی های پارالمپیک ریو شد. در همین راستا سال گذشته مسئولان کمیته ملی پارالمپیک با اعزام این تیم به ریو دو ژانیرو موافقت کردند و اینگونه والیبال نشسته بانوان ایران برای نخستین بار در طول تاریخ در ترکیب کاروان پارالمپیکی ایران قرار گرفت.

تیم ملی والیبال نشسته ایران طبق گروه بندی انجام شده باید در گروه دوم مرحله مقدماتی بازی های پارالمپیک ریو، با دو تیم اول جهان یعنی چین و آمریکا همراه با روآندا دیدار کند. ملی پوشان والیبال نشسته بانوان ایران در حالی با چین و آمریکا همگروه شده اند که این دو تیم در هر دو دوره گذشته بازی های پارالمپیک فینالیست شدند و در هر دو دوره هم چین صاحب برتری شد.

 
 
 

 

نظر شما