تجلیل از قرآن آموزان برتر طرح ملی" رحله " در کوهدشت

۱۳۹۵/۰۴/۲۹ - ۱۲:۲۴:۳۹
کد خبر: ۴۳۳۹۵۸
تجلیل از قرآن آموزان برتر طرح ملی رحله  در کوهدشت
آیین تجلیل از قرآن آموزان برتر سرح ملی رحله با حضور حجت الاسلام طهماسبی امام جمعه ، فرماندار و جمعی از روسای ادارت شهرستان کوهدشت در مجتمع فرهنگی هنری امید برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان ،حجت الاسلام طهماسبی امام جمعه شهرستان در این مراسم با بیان اینکه خداوند به وسیله سفیر امین خود قرآن را بر پیامبر (ص) نازل کرد تا وسیله خیر و برکت برای مسلمانان باشد، اجرای طرح قرآنی رحله را در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری دانست و گفت: موفقیت شما قرآن آموزان در یادگیری و حفظ قرآن و معارف اسلامی بسیار ارزشمند و مهم می باشد.

فردی بیرانوند، فرماندار کوهدشت نیز در این مراسم بر تلاش دستگاه های فرهنگی شهرستان در جهت اجرای هرچه بهتر این طرح قرآنی تأکید  کرد. وی همچنین اظهار داشت: رسالت اصلی دین مبین اسلام این است که ما متخلق به اخلاق دینی باشیم و آنچه بسیار حیاتی است برگزاری همچین جلسات و همایش‌هایی برای تجلیل از کسانی است که قرآن را یاد می‌کنند و ان را آموزش می‌دهند.

سپس رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به اینکه قرآن، کلام خدا و معجزه است و بر همه بندگان لازم است که قرآن بخوانند و به آن عمل کنند و دیگران رابه خواندن آن دعوت کنند، گفت: برنامه آموزش، حفظ و قرائت قرآن کریم طی چند سال اخیر در شهرستان با رشد و پیشرفت بسیار خوبی همراه بوده و همه این دستاوردها ماحصل تلاش مربیان قرآنی شهرستان به خصوص موسسه میعاد رحمت می باشد که زحمت آموزش کلام الهی را به عهده دارند.

جعفری همچنین درباره این طرح گفت: طرح ملی رحله در شهرستان کوهدشت با همت موسسه قرآنی بیت الحزان استان فارس و موسسه قرآنی میعاد رحمت شهرستان و همکاری اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان به مدت دو ماه از تاریخ ٩٥/٠٤/١٩ به شروع به کار کرد و در این طرح تعداد ٢٧ نفر قرآن آموزان در این طرح شرکت کردند.

در پایان این مراسم از قرآن آموزان و مربیان بر‌تر قرآنی شرکت کننده در این طرح تجلیل به عمل آمد .

 

 

نظر شما