رئیس بنیاد ایران‌شناسی استان کهگیلویه و بویراحمد

استان کهگیلویه و بویراحمد از سایر استان‌های دیگر عقب مانده است

۱۳۹۵/۰۴/۲۹ - ۱۲:۴۹:۲۷
کد خبر: ۴۳۳۹۸۲
استان کهگیلویه و بویراحمد از سایر استان‌های دیگر عقب مانده است
رئیس بنیاد ایران‌شناسی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: این استان با مشکل مدیریتی روبرو است و برخی از این مدیران ظرفیت حوزه کاری خود را نمی‌شناسند.

به گزارش خبرگزاری برنا از یاسوج؛علی کامرانی مقدم در نشست اتاق فکر استان کهگیلویه و بویراحمد که با حضور جمعی از دانشگاهیان، مدیران و چهره‌های فرهنگی استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد، با بیان اینکه در مناطق مختلف استان مردم احساس بهبود و بهتر شدن نمی‌کنند. اظهار کرد: اغلب مدیران طایفه‌ای هستند و بسیاری از آن‌ها از دولت قبل هستند و ما نمی‌دانیم این مدیران در دولت قبل همگام نبودند، یا الان همگام نیستند؟

رئیس بنیاد ایران‌شناسی کهگیلویه و بویراحمد گفت: مردم احساس تغییر نکرده‌اند، باید از نگاه مردم به قضایا نگریسته شود، نه از نگاه مدیرانی که می‌‌گویند همه چیز خوب و آرام و دولت فلان کرده است.

وی با بیان اینکه زمانی از دولت حمایت کردیم و پای آن هم هستیم البته ناراحت نیز هستیم، اظهار داشت: نسخه‌های که در کلان شهر‌ها می‌پیچند در اینجا نمی‌تواند نتیجه دهد.

رئیس بنیاد ایران‌شناسی کهگیلویه و بویراحمد گفت: طبق‌شناختی که از استان داریم، استان وضعیت خوبی ندارد.

کامرانی‌مقدم با بیان اینکه سریع و رک حرف زدن از ویژگی‌ قوم لر است، گفت: در شورای اداری و فرهنگی استان شرکت نمی‌کنم، چون بی‌فایده است و کاری خاصی صورت نمی‌گیرد.

وی افزود: تحقیق‌ها و پروژه‌های ما طبق استانداردهای جهانی نیست آن وقت می‌خواهیم دنبال عوامل خودکشی باشیم.

کامرانی‌مقدم ادامه داد: استان کهگیلویه و بویراحمد از سایر استان‌های دیگر عقب مانده است و باید گام‌های اساسی برداشت و ظرفیت‌های مختلف را با کار علمی شناخت نه با کار پایان نامه‌هایی که برایشان می‌نویسند، مشکلات را برطرف کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز