رییس اداره ورزش وجوانان الیگودرز خبرداد:

برگزاری جشنواره بزرگ ماهیگیری ورزشی به مناسبت هفته المپیک

۱۳۹۵/۰۴/۲۹ - ۱۳:۱۴:۴۹
کد خبر: ۴۳۴۰۱۴
برگزاری جشنواره بزرگ ماهیگیری ورزشی به مناسبت هفته المپیک
به مناسبت هفته المپیک جشنواره بزرگ ماهیگیری ورزشی در مورخ جمعه 1مرداد ماه سالجاری در شهرستان الیگودرز برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان ،رئیس  اداره ورزش و جوانان شهرستان الیگودرز گفت:به مناسبت هفته المپیک جشنواره بزرگ ماهیگیری ورزشی در مورخ  جمعه 1مرداد ماه سالجاری  در شهرستان الیگودرز برگزار می شود.

حسین علی شفیعی افزود: جشنواره بزرگ ماهیگیری ورزشی در سد بزرگ حوضیان برگزار خواهد شد.

شفیعی گفت: این جشنواره با همکاری موسسه زیست پویان زاگرس الیگودرز با شعار طبیعت بی آلایش و تفریح سالم  از ساعت 15الی 20برگزار خواهد شد.

وی درباره جایگاه رشته های آبی با وجود سدهای مختلف در شهرستان الیگودرز گفت: ماهیگیری ورزشی   نیز همچون دیگر رشته های ورزشی دارای ظرفیتهای بالای ورزشی در شهرستان می باشد و و قرار است این رشته ورزشی  جزو فعال ترین رشته های ورزشی در سطح شهرستان و استان ذکر کرد.

شفیعی با اشاره به به ظرفیتهای بالای گردشگری شهرستان در فصول مختلف سال، الیگودرز   را جزو گردشگر پذیر ترین مناطق ایران ذکر کرد و افزود: قابلیت های گردشگری این شهر آنگونه که باید به چشم نیامده و برگزاری جشنواره نیز در این راستا می باشد.

وی تاکید کرد که جاذبه های  الیگودرز  همچون  قله اشترانکوه و مناطق بکر طبیعی همچون  آبشار آب سفید    ، آبشار چکان ، دریاچه گهر و  سد ها مختلف جهت برگزاری مسابقات آبی  ،کوه پیمایی های خانوادگی و کوه نوردی حرفه ای می باشد  که باید به گردشگران داخلی و خارجی معرفی شود.

شفیعی  ضمن دعوت ازهموطنان و همشهریان الیگودرز برای حضور در این جشنواره فرهنگی ورزشی گفت : در کنار استفاده از مواهب طبیعی الیگودرز  به  نفرات اول تا سوم  در هر بخش از مسابقات  جوایز نفیسی اهدا خواهد شد.

لازم به ذکر است در برگزاری این جشنواره ادارات ورزش و جوانان،محیط زیست،فرمانداری،فرهنگ و ارشاد اسلامی،نیروی انتظامی،کمیته مبارزه با مواد مخدر،مدیریت سد حوضیان،گروه حامیان عمران و سازندگی،گروه فرزندان زمین،مرکز بهداشت و درمان،هلال احمر،بخشداری ها ،شهرداری  و شرکت عمان و توسعه الیگودرز همکاری خواهند کرد.

 

 

 

نظر شما