ابراز رضایتمندی شهروندان از عرضه گل های با کیفیت

۱۳۹۵/۰۴/۲۹ - ۱۴:۲۰:۴۴
کد خبر: ۴۳۴۰۷۲
ابراز رضایتمندی شهروندان از عرضه گل های با کیفیت
مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری مشهد گفت: با اجرای طرح ساماندهی گل فروشان ، گل های با کیفیت و دارای بر چسب قیمت از تولیدکنندگان به صورت مستقیم عرضه می گردد.

احمد محبی در گفتگو با خبرنگار برنا در مشهد عنوان کرد: ‌با اجرای طرح ساماندهی گل فروشان 40 نیروی گل فروش در 26 تقاطع سطح شهر ساماندهی شده است به طوری که روزانه بیش از 1200 شاخه گل در انواع مختلف با 20 درصد کمتر از نرخ گل فروشی های سطح شهر به فروش می رسد.

وی با اشاره به همکاری اتحادیه گل فروشان در تولید و تامین مستقیم گل در این طرح افزود: طی همکاری اتحادیه گل فروشان گل ها به صورت مستقیم از گلخانه به تقاطع های سطح شهر عرضه می شود که سبب حذف واسطه و بررسی و افزایش کیفیت گل ها می گردد.

محبی در خصوص اقدامات فرهنگی شهرداری با اجرای طرح ساماندهی گل فروشان تصریح کرد: ارائه کارت هایی با پیام های فرهنگی به ازای هر گل و اجرای طرح چهارشنبه های لبخند هر هفته در تقاطع منتخب سبب افزایش رضایت شهروندان از این طرح به عنوان اقدامی فرهنگی شده است.

وی با تاکید بر اینکه با اجرای این طرح کلیه گل فروشان بیمه شده اند، یاد آور شد : افراد در سنین 18 سال به بالا پس ازگذراندن کلاس های آموزشی در مباحث کارآفرینی، گل آرایی و آشنایی با گل ها، نحوه فروش و... با لباس متحدالشکل، گلدان مخصوص حمل گل ، ‌کارت شناسایی ,نسبت به فروش گل با برچسب قیمت و درجه کیفیت  از ساعت 16 الی 22  اقدام می نمایند.

 

نظر شما