مدیرکل دفتر فنی استانداری همدان

برای اتمام برج مراقبت فرودگاه همدان ۸ میلیارد تومان نیاز است

۱۳۹۵/۰۴/۳۰ - ۱۱:۲۱:۲۶
کد خبر: ۴۳۴۴۸۸
برای اتمام برج مراقبت فرودگاه همدان ۸ میلیارد تومان نیاز است
کیوان کاظمی‌مستقیم از پیشرفت 85 درصد برج مراقبت خبر داد که برای اتمام آن 8 میلیارد تومان دیگر هزینه نیاز است.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، مدیرکل دفتر فنی استانداری همدان در تشریح پروژه‌های عمرانی فرودگاه همدان از پیشرفت 85 درصد برج مراقبت خبر داد که برای اتمام آن 8 میلیارد تومان دیگر هزینه نیاز است.

کیوان کاظمی‌مستقیم تأکید کرد: با اجرای این طرح توسعه خطوط پروازی، امکان پذیرش پروازهای برون مرزی، امکان ارائه سرویس‌ها به صورت 24 ساعته فراهم می‌شود.

وی به احداث ترمینال زیارتی نیز اشاره کرد و افزود: ترمینال فعلی کوچک است و ترمینال دیگری به مساحت 4 هزار و 510 متر در حال احداث است که 35 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و 7 میلیارد تومان برای اتمام آن نیاز است.

این مسؤول با بیان اینکه ارتقای سطح خدمات فرودگاهی، ایجاد تسهیلات مناسب برای مسافران، برقراری همزمان پروازهای داخلی و برون مرزی، از اهداف اصلی احداث این ترمینال است، اظهار کرد: برای چراغ‌های باند فرودگاه 3.8 میلیارد تومان هزینه شده است، این بخش 97 درصد پیشرفت فیزیکی داشته که هفته دولت به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی با بیان اینکه سردرب فرودگاه 20 درصد پیشرفت فیزیکی دارد، تصریح کرد: در مجموع برای فرودگاه حدود 58 میلیارد تومان پروژه تعریف شده که 27 میلیارد تومان آن اجرا و 21 میلیارد تومان در دست اجراست و 10 میلیارد تومان از این میزان پروژه نیز هنوز آغاز نشده است.

کاظمی‌مستقیم توسعه و تکمیل سطوح پروازی را بسیار مهم می‌خواند چراکه با این اقدام امکان نشست و برخواست هواپیماهای غول‌پیکر فراهم می‌شود.

وی تکمیل باند پارکینگ هواپیما، استریپ‌سازی، ساختمان پلیس فرودگاه، بهسازی پاویون و محوطه‌سازی، اجرای بخشی از دوربین‌های مداربسته، بهسازی بخش‌های مختلف فرودگاه، جاده حفاظتی و دیوار حفاظتی اطراف باند و تکمیل ترمینال ورودی پروازهای زیارتی را از جمله اقدامات انجام شده تا کنون اعلام کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز