رییس دانشگاه علوم پزشکی لرستان در حضور ربیعی گفت:

طلب اصلی ما از سازمان بیمه سلامت است/لزوم توجه به بیمارستان تامین اجتماعی شهرستان دروود

۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۰۹:۴۵:۲۹
کد خبر: ۴۳۴۸۵۹
طلب اصلی ما از سازمان بیمه سلامت است/لزوم توجه به بیمارستان تامین اجتماعی شهرستان دروود
آخرین طلبی که از سازمان بیمه سلامت داشته ایم شهریور سال گذشته بوده است.

به گزارش خبرگزاریس برنا از لرستان ،رییس دانشگاه علوم پزشکی گفت: آخرین طلبی که از سازمان بیمه سلامت داشته ایم شهریور سال گذشته بوده است.

کوروش ساکی که شامگاه چهارشنبه در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی لرستان سخن می گفت با بیان این مطالبه عنوان کرد: طلب اصلی ما از سازمان بیمه سلامت است که جمع کل آن  با بیمه تامین اجتماعی حدود ۱۷۵ میلیارد تومان است.

وی افزود:  بسیاری از طلب هایمان در حوزه تجهیزات و ارائه خدمات است، و ما نمی توانیم خدماتمان را برای مردم قطع کنیم در صورتی که ۹۹ درصد از منابع درآمدی  ما از حوزه های بیمه ایی است.

ساکی گفت:  در بحث پرداخت مطالبات باید حوزه های در حال توسعه را در نظر داشته باشیم و ۱۷۵ میلیارد تومان طلب ما از سازمان های بیمه ایی می تواند برای ما بحران ایجاد کند.

ساکی  تصریح کرد: ما در استان محرومی هستیم و جذب متخصص برای ما سخت است لذا  در بحث کسورات سال گذشته ۱۰ میلیارد تومان از استان محرومی به نام لرستان کسورات خورده ایم.

وی گفت : در بحث بیمه سلامت در بخش «ان آی سی یو» ۷۰ درصد تعرفه را سازمان بیمه سلامت پرداخت می کند  و ۳۰ درصد بابت پزشک مقیم کسر می کند.

این مسئول در حضور وزیر تعاون ،کار ورفاه اجتماعی خاطر نشان کرد:  دفترچه های بیمه سلامت فاقد بارکد هستند که باعث کاهش سرعت کار و ایجاد خطا می شود.

کورش ساکی در پایان اظهار کرد: نسبت به بیمارستان تامین اجتماعی شهرستان دورود که در بخش زنان و زایمان خدمات می دهد با مشکل مواجه شده ایم که لازم است به آن توجه شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز