با قرعه کشی لیگ برتر هندبال و در هفته اول

شهرداری ارومیه با استقلال تهران دیدار خواهد کرد

۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۶:۰۳:۲۰
کد خبر: ۴۳۵۰۷۰
شهرداری ارومیه با استقلال تهران دیدار خواهد کرد
با قرعه کشی لیگ برتر هندبال، استقلال تهران در هفته اول با شهرداری ارومیه دیدار خواهد کرد.

به گزارش برنا آذربایجان غربی، در آئین قرعه کشی 29امین دوره لیگ برتر هندبال، در هفته نخست این مسابقات شهرداری ارومیه نماینده استان با تیم استقلال تهران دیدار خواهد کرد.

در این مراسم قرار شد در هفته اول لیگ سال جاری نیز مس کرمان -هپکوی اراک، نماینده تبریز - شهرداری کاشان، نیروی زمینی ارتش - فولادمبارکه سپاهان، استقال - شهرداری ارومیه و برق جدید فارس - منیزیم فردوس، روبه روی هم قرار گیرند. نفت و گاز گچساران هم باید به مصاف تیمی برود که هنوز مشخص نیست، چون قرار است یک تیم به تیم های حاضر اضافه شود.

طبق اعلام سازمان لیگ هندبال کشور لیگ هندبال در بخش مردان در سال ۹۵ با عنوان لیگ ستارگان برگزار خواهد شد. در این لیگ ۱۲ تیم شامل تیم هایی که قبلا در لیگ برتر بوده و تیم های راه یافته از دسته یک به دسته برتر به صورت گروهی باهم مسابقه می دهند. هشت تیم برتر به مرحله دوم راه یافته و در آن مرحله به صورت پلی آف مسابقه می دهند تا چهار تیم نهایی مشخص شود.

در رقابتهای امسال دو تیم از حضور در رقابتهای لیگ هندبال انصراف دادند اما دو تیم از جمله باشگاه استقلال با اعلام آمادگی برای حضور در این مسابقات جایگزین این دو تیم شدند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز