تراویسا سرمربی صربستانی شهرداری ارومیه

هدف اول پلی آف و هدف نهایی قهرمانی ارومیه در لیگ برتر است

۱۳۹۵/۰۵/۰۱ - ۰۶:۰۰:۰۰
کد خبر: ۴۳۵۱۵۴
هدف اول پلی آف و هدف نهایی قهرمانی ارومیه در لیگ برتر است
یوبومیر تراویسا سرمربی صربستانی شهرداری ارومیه هدف اصلی تیمش در این فصل را قهرمانی در لیگ برتر عنوان کرد.

به گزارش برنا آذربایجان غربی، یوبومیر تراویسا سرمربی جدید و صربستانی عصر پنج شنبه در کنفرانس مطبوعاتی با خبرنگاران ورزشی گفت: ارومیه شهری بزرگ و والیبال خیز است و حضور مربی در این شهر ارزشمند و درخشان خواهد بود.

وی افزود: پس از دریافت پیشنهاد از مسئولین ارومیه ای و برای ارتقای سطح والیبال این شهر و داشتن یک تجربه جدید، جواب مثبت دادم.

سرمربی شهرداری ارومیه تصریح کرد: باشگاه شهرداری ارومیه یک باشگاه خوب در زمینه والیبال است که میتواند با فراهم کردن امکانات مناسب و کافی برای قهرمانی تلاش کند ضمن اینکه باشگاه تاکنون توانسته بیشتر درخواست های ما را فراهم کرده است.

تراویسا گفت: امسال ما در تیم شهرداری ابتدا با هدف حضور در پلی آف و سپس برای کسب عنوان قهرمانی تلاش خواهیم کرد زیرا ما گام به گام و مرحله به مرحله برای رسیدن به هدف که قهرمانیست عمل خواهیم کرد.

وی افزود: هر تیم با مربی و بازیکنان جدید برای رسیدن به موفقیت احتیاج به زمان دارد و ما نیز طبق زمان در اختیار و برنامه ریزی تا پلی آف به شرایط کاملا مطلوب خود خواهیم رسید.

سرمربی شهرداری ارومیه تصریح کرد: والیبال در ارومیه بعنوان یک ورزش مهم مورد علاقه مردم  و بویژه جوانان تلقی میشود و استعدادهای زیادی نیز در کوچه ها و خیابان های این شهر وجود دارد که میتوان با یک برنامه مناسب بهترین بهره را از آنها برد.

تراویسا گفت: گرچه استعدادهای زیادی در این شهر وجود دارد ولی فعلا برنامه ای برای ایجاد آکادمی ندارم ولی تلاش می کنم آموزش های مناسبی برای باشگاه های آموزش والیبال در این شهر فراهم آورم.

وی در پاسخ به رفتن سعید معروف افزود: کارشناسان و مربیان مختلف همگی سعید معروف را یکی از بهترین پاسورهای جهان می دادند ولی بعد از انعقاد قرارداد با شهرداری ارومیه و در حالیکه خواهان حضور او در تیم بودم، متوجه شدم معروف امسال در ارومیه نخواهد بود.

سرمربی شهرداری ارومیه تصریح کرد: از دست دادن معروف برای هر باشگاه بسیار سخت است و انتخاب جایگزین سخت تر، لذا برای انتخاب پاسور جایگزین گزینه های زیادی مدنظر داشتیم که پس از تلاش و صحبت با دراگان تراویسا، وی را برای آمدن به ارومیه متقاعد کردیم.

نظر شما