مسابقات تیراندازی باکمان آزاد قزوین؛

کمانداران برتر معرفی شدند

۱۳۹۵/۰۵/۰۲ - ۱۱:۰۶:۰۵
کد خبر: ۴۳۵۶۹۴
کمانداران برتر معرفی شدند
مرحله دوم رقابت های تیراندازی باکمان آزاد کشور تحت عنوان جام سرداران شهیدرجایی و بابایی و ابوترابی و سه هزار شهید استان با شناسایی نفرات برتر در دو بخش آقایان و بانوان در قزوین به کار خود پایان داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، در رقابت های تیراندازی با کمان آزاد کشور که با حضور 98کماندار شامل 71کماندار مرد و 27کماندار زن در دو قسمت ریکرو و کامپوند در مجموعه ورزشی شهیدرجایی قزوین برگزار شد در بخش آقایان ریکرو صادق اشرفی از آذربایجان شرقی اول شد و غلامرضا رحیمی از خوزستان به مقام دوم دست یافت و مهرداد نادری هم از چهارمحال و بختیاری در جایگاه سوم ایستاد.

در بخش بانوان ریکرو هم سمانه رمضان پور از یزد مقام نخست را کسب کرد و مهتا عبداللهی و پارمیدا قاسمی هردو از تهران به ترتیب در جایگاه های دوم و سوم قرار گرفتند.

در این رقابت ها 20استان فارس، چهارمحال و بختیاری، خوزستان، گیلان، مازندران، مرکزی، همدان، گلستان، زنجان، لرستان، یزد، کرمانشاه، قزوین، البرز، اصفهان، آذربایجان های شرقی و غربی، بوشهر، تهران و خراسان رضوی با هم رقابت کردند.

گفتنی است مرحله سوم و چهارم این رقابت ها که دارای رنکینگ هم می باشد به ترتیب در استان های آذربایجان شرقی و غربی برگزار می شود.

نظر شما