سفر وزیر بهداشت به استان البرز ؛

بخش LDR بیمارستان کمالی کرج افتتاح شد

۱۳۹۵/۰۵/۰۲ - ۱۳:۰۱:۴۸
کد خبر: ۴۳۵۸۱۶
بخش LDR بیمارستان کمالی کرج افتتاح شد
با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تخت‌های بستری و بخش LDR بیمارستان کمالی کرج افتتاح شد و مقرر است با حضور دکتر سید حسن قاضی زاده هاشمی ۷۲۰ تخت بیمارستانی در استان البرز نیز افتتاح شود .

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز " ، دکتر سیدحسن قاضی‌زاده هاشمی صبح امروز با حضور در بیمارستان کمالی کرج 220 تخت بیمارستانی را افتتاح کرد.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در حاشیه افتتاح تخت‌های بیمارستانی از بخش‌های مختلف بیمارستان کمالی کرج بازدید کرد و در بخش مراقبت‌های ویژه دوران بارداری، بخش زایمان‌های طبیعی و اتاق عمل، اتاق‌های بستری و سایر بخش‌های این بیمارستان بازدید به عمل آورد.

۳۰ اتاق عمل، ۱۲۰ تخت مراقبت ویژه (CCU,ICU)، ۵ مرکز جامع سلامت، ۲۲ خانه بهداشت، ۹ پایگاه اورژانس و یک مرکز هدایت عملیات و بحران (EOC) به طور کامل ساخته شده که امروز با حضور وزیر بهداشت و تعدادی از مدیران ارشد حوزه سلامت به بهره برداری می رسد.

پروژه ۱۳۰ تختخوابی شهید مدنی با ۳۶ تخت مراقبت ویژه آی سی یو، پروژه ۲۲۰ تختخوابی بیمارستان کمالی شامل ۳۰ تخت مراقبت ویژه NICU، پروژه ۱۶۰ تختخوابی بیمارستان شهید رجایی شامل ۲۴ تخت مراقبت ویژه  ICU، بیمارستان ۱۵۰ تختخوابی کوثر با ۲۰ تخت مراقبت ویژهICU ، پروژه ۳۲ تختخوابی بیمارستان امام جعفر صادق (ع) شامل ۱۲ تختCCU  و ۱۰ تختICU   و ۱۱ تخت دیالیز هم امروز افتتاح خواهد شد.

همچنین ۱۲۰ تخت مراقبت ویژهICU  وNICU ، بیش از ۳۰ اتاق عمل جراحی در بیمارستان های شهید مدنی، امام حسن مجتبی (ع)، دکتر شریعتی، کوثر و شهید رجایی و کمالی، مرکز هدایت عملیات و بحرانEOC ، ۹ پایگاه اورژانس و ۳۰ دستگاه آمبولانس پیش بیمارستانی امروز راه اندازی می شود.

گفتنی است دانشکده دارو سازی به متراژ سه هزار ۵۰۰ متر، دانشکده دندانپزشکی و کلینیک ویژه دندانپزشکی با ۶۰ یونیت دندانپزشکی، ساختمان دانشکده پرستاری و مامایی، سه مجموعه کلینیک ویژه تخصصی در نقاط مختلف شهر کرج با بیش از یک‌هزار و ۵۰۰ مراجعه کننده در هر روز، دستگاه سی تی اسکن ۱۶ اسلایس در بیمارستان شهید مدنی، اولین دستگاه تصویر برداری «ام. آر. آی» ۵.۱ تسلای بیمارستان کمالی و کلینیک دیالیز با همکاری بخش غیر دولتی در بیمارستان دکتر شریعتی نیز امروز با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی افتتاح می شود.

در پایان باید گفت؛ محمدجواد کلیوند و عزیز اکبریان نمایندگان مردم کرج در مجلس شورای اسلامی هم در این بازدید وزیر بهداشت و درمان را همراهی می‌کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز