مس فروش اعلام کرد:

معرفی ۶۸۰ طرح صنعتی و کشاورزی برای دریافت تسهیلات به بانک ها/ واحدهای صنعتی دارای پروانه کسب صنفی نیز از تسهیلات بانکی استفاده خواهند کرد

۱۳۹۵/۰۵/۰۲ - ۱۴:۴۰:۲۵
کد خبر: ۴۳۵۹۱۶
معرفی ۶۸۰ طرح صنعتی و کشاورزی برای دریافت تسهیلات به بانک ها/ واحدهای صنعتی دارای پروانه کسب صنفی  نیز از تسهیلات بانکی استفاده خواهند کرد
رییس سازمان صعنت معدن و تجات استان در حاشیه همایش تجاری و اقتصادی ستارگان صنایع غذایی- تهرآن اظهار داشت:تاکنون 680 طرح برای دریافت تسهیلات به بانک ها معرفی شده اند و از این تعداد 416 طرح مربوط به واحدهای صنعتی و 264 طرح مربوط به واحدهای جهادکشاورزی است.

به گزارش خبرگزاری برنا در تهران، مس رییس سازمان صعنت معدن و تجات استان در حاشیه همایش تجاری و اقتصادی ستارگان صنایع غذایی- تهرآن  با بیان اینکه تاکنون 680 طرح برای دریافت تسهیلات به بانک ها معرفی شده اند گفت:‌ از این تعداد 416 طرح مربوط به واحدهای صنعتی و 264 طرح مربوط به واحدهای جهادکشاورزی است.

وی با اشاره به نتیجه مثبت نشست  معاون اول رییس جمهور با مدیران و مسئولان بانک ها افزود:‌101 مورد از درخواست های صنایع برای دریافت تسهیلات در مرحله عقد قرارداد با بانک ها است که پس از نشست معاون اول رییس جمهور این موضوع شتاب گرفته است.

به گفته مس فروش؛ استان تهران از نظر معرفی صنایع برای دریافت تسهیلات به بانک ها رتبه دوم و در مورد عقد قرارداد رتبه سوم را در کشور داراست.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران با اشاره به اینکه 406 طرح صنعتی با اعتبار 543 میلیارد تومان و 172 میلیارد تومان اعتبار مربوط به طرح های حوزه کشاورزی است عنوان کرد: بر اساس این آمار10هزار و 556 نفر اشتغالزایی در صنعت با متوسط سرمایه هر نفر 51 میلیون تومان  ودر بخش جهادکشاورزی 820 نفر اشتغالزایی با متوسط سرمایه 209 میلیون تومان پیش بینی شده است.

 

وی در پایان تاکید کرد: خیلی از واحدهای صنعتی هنوز اطلاعاتی از تامین تسهیلات برای احیای صنایع خود ندارند و اگر مشکلاتی دارند و می توانند تا دو میلیارد تومان به احیای ظرفیت و مشاغل از دست رفته شان دست یابند می توانند برای دریافت این تسهیلات اقدام کنند.

مس فروش  افزود واحد های صنعتی که پروانه بهره برداری ندارند و با پروانه کسب صنفی در حال فعالیت با 30 درصد توان تولید هستند می توانند پس از ابلاغ، از  تسهیلات بانکی استفاده نمایند

گفتنی است، با توجه به توانمندیهای موجود صنایع غذایی و تولیدات کشاورزی استان تهران و نیز کشور به همت وزارت صنعت ،معدن و تجارت  همایش تجاری و اقتصادی ستارگان صنایع غذایی با حضور 4کشور عراق، افغانستان، آذربایجان و روسیه در برج میلاد برگزار شد.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز