فرماندار بروجرد درجلسه شورای آموزش وپرورش :

نقش مهم نیروی انسانی جوان وزبده در راستای پیشرفت وپیشبرد اهداف جامعه/ ایجاد کلینیک مدیریت برای شهرستان بروجرددرآینده ایی نزدیک

۱۳۹۵/۰۵/۰۲ - ۱۴:۵۲:۵۹
کد خبر: ۴۳۵۹۲۹
نقش مهم نیروی انسانی جوان وزبده در راستای پیشرفت وپیشبرد اهداف جامعه/ ایجاد کلینیک مدیریت برای شهرستان بروجرددرآینده ایی نزدیک
استفاده از همه پتانسیل ها به خصوص نیروهای جوان و زبده سبب افزایش بهره وری و جلوگیری از اتلاف وقت خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان ، فرماندار بروجرد گفت: استفاده از همه پتانسیل ها به خصوص نیروهای جوان و زبده سبب افزایش بهره وری و جلوگیری از اتلاف وقت خواهد شد.

علی کورانی فر که امروزدر جلسه شورای اداری آموزش و پرورش بروجردسخن می گفت با بیان این مطلب تصریح کرد: نقش نیروی انسانی در راستای پیشرفت و پیشبرد اهداف جامعه، به خصوص سطح سواد و استعداد افرادبسیار موثر ومهم است.

کورانی فربا بیان اینکه بهترین دوران شکل گیری شخصیت و بروز استعداد فرد به عنوان نیروی انسانی از پیش دبستانی ها آغاز و در دانشگاه ها پایان می یابد اظهار داشت: بهتر است طوری از افراد استفاده شود که زحماتی را که در راستای رشد و شکوفایی و آموزش و پرورش به‌کار گرفته شده از بین نرود.

وی  خاطر نشان ساخت: در هیج جامعه ای نمی توان گفت که افراد بدون استعداد هستند چرا که حتی افراد بی سواد هم در زمینه های مختلف دارای خلاقیت بوده و این نظام آموزشی حاکم بر جامعه است که باید با آموزش صحیح افراد از همه فرصت ها استفاده کند.

کورانی فر  ادامه داد: اساس کار آموزش و پرورش  تعلیم و تعلم است  و به دنبال کیفیت بخشی به آموزش، تربیت افراد هم دارای اهمیت فراوانی بوده و باید با بهره مندی از اطلاعات روز دنیا باید گام برداشت.

مقام عالی دولت دربروجرد درادامه سخنان خود افزود: انتقال و تبادل اطلاعات، فهمیدن، تحلیل، شناخت و درک موضوع به ترتیب از مهمترین ابزار آموزش محسوب می شوند .

کورانی فر یادآور شد: این بحث در مورد همه افراد جامعه صدق می کند چرا که هر فردی ابتدا باید آموزش لازم را برای یادگیری پشت سر گذارد و بعد برای بهره گیری از آن اقدام کند.

وی  اتکا به نیروی انسانی جوان را از سیاست های  کلی نظام برشمردو اظهار کرد: بهتر است که این مقوله همراه با تعلیم و تربیت باشد.

کورانی فر  گفت: جلسات شورای آموزش و پرورش باید به صورت مرتب برگزار شده و دارای خروجی باشد تا بتوان خواسته های مطرح شده را برطرف کنیم چراکه این امر زمانی محقق خواهد شد که هر کدام از افراد مسئول به وظیفه خود پایبند باشند.

وی  عنوان کرد:  دولت وظیفه دارد تا اصول و اهدافی که به آن پایبند بوده را به اجرا گذارد و به دنبال رفع مشکلات مردم باشد تا بتواند فضای خدمت به مردم در این شهرستان را مهیا کند.

فرماندار بروجرد خبرداد:  کلینیک مدیریت برای شهرستان بروجرد در آینده ای نزدیک  ایجاد  خواهد شد.

علی کورانی فر در خاتمه سخنان خود با بیان اینکه  بروجرد در حال حاضر از لحاظ بحث پروژه ها و فضای کاری روند کند و بیمارگونه ای را طی می کند تاکید کرد:در این خصوث  نیازمند برنامه ریزی صحیح و درست با همکاری و حمایت همه جانبه مسئولان و مردم  هستیم.

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز