عضو شورای اسلامی :

ورزش صبحگاهی بانوان گامی موثر در راستای شادابی جامعه است

۱۳۹۵/۰۵/۰۴ - ۰۹:۴۹:۳۹
کد خبر: ۴۳۶۵۱۴
ورزش صبحگاهی بانوان گامی موثر در راستای شادابی جامعه است
عضو شورای اسلامی قدس در حاشیه بازدید از ورزش صبحگاهی بانوان گفت: ورزش صبحگاهی بانوان گامی موثر در راستای شادابی جامعه است.

به گزارش خبر گزاری برنا در استان تهران، اعضای شورای اسلامی شهر در راستای شناسایی و رفع کمی و کاستی و مشکلات ورزش صبحگاهی و ورزش بانوان از ورزش صبحگاهی ایستگاه حضرت ولیعصر (عج) بازدید کردند.

 

منیر هرمزی با اشاره به اهمیت ورزش در سلامت جسمی و روحی شهروندان گفت: شادابی و طراوان انسان از سلامت جسمی و روحی منشا می گیرد و این مهم نیز با ورزش در انسان تقویت می شود.

 

وی افزود: متاسفانه زندگی ماشینی و شهر نشینی تحرک و ورزش را از برنامه انسان ها حذف کرده است و همین موضوع خود سبب بالا رفتن آمار بیماری هایی است که از عدم تحرک منشا می گیرند.

 

هرمزی اظهار داشت: این مشکل و عدم تحرک در زندگی بانوان نمود بیشتری داشته است و از آنجایی که بانوان نقش مهم و پر رنگی در جامعه دارند باید تلاش کنیم تا آنها به ورزش کردن ترغیب شوند و فراهم آوردن زمینه ورزش صبحگاهی گامی موثر در این بخش است.

 

وی عنوان کرد: اعضای شورای شهر با توجه به اهمیت بسیار بالای این موضوع همواره تلاش می کنند تا امکانات مناسبی برای ورزش صبحگاهی بانوان چه در پارک ها و بوستان ها و چه در سالن های ورزشی فراهم آورند.

 

عضو شورای اسلامی شهر قدس گفت: اعضای شورای شهر و شهرداری با توجه به درخواست بانوان کفپوش سالن ورزشی را تعویض نموده و تلاش می کنند تا مشکلات ورزش صبحگاهی بانوان را به حداقل برسانند.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز