مدیرعامل سازمان آتش نشانی شهرداری قزوین خبر داد:

عملیات غواصان برای خروج پراید از کانال آب

۱۳۹۵/۰۵/۰۴ - ۱۳:۱۹:۰۶
کد خبر: ۴۳۶۵۸۸
عملیات غواصان برای خروج پراید از کانال آب
ابوالفضل ذوالقدر از سقوط یک دستگاه خودروی سواری پراید در کانال آب روستای نجف آباد قزوین و تلاش ماموران این سازمان برای نجات آن خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، ابوالفضل ذوالقدر مدیرعامل سازمان آتش نشانی شهرداری قزوین اظهار کرد: در پی تماس شهروندان با سامانه125 مبنی بر سقوط خودروی پراید در کانال آب ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی قزوین بلافاصله آتش نشانان ایستگاه شماره 2 و 4 این سازمان را به محل حادثه واقع در روستای نجف آباد قزوین اعزام کرد.

ذوالقدر افزود: در جریان این حادثه خودروی سواری پراید با دو سرنشین در کانال آبرسانی سقوط کرده و خوشبختانه سرنشینان آن قبل از غرق شدن خودرو موفق به خروج از آن شدند.

وی با حضور در صحنه حادثه اعلام کرد: به محض رسیدن اکیپ تخصصی امداد و نجات و غواصی آتش نشانی قزوین به محل، بلافاصله غواصان این سازمان با وجود جریان شدید آب به داخل کانال آبرسانی رفته و با استفاده از تجهیزات کامل غواصی در عمق آب نسبت به مهار و ثابت سازی خودرو اقدام کردند.

این مقام مسئول اذعان کرد: توسط یک دستگاه جرثقیل حاضر در محل نسبت به خارج کردن خودروی فوق از آب اقدام شد و آتش نشانان پس از تحویل خودرو به عوامل انتظامی و تهیه گزارش حادثه به ماموریت خود پایان دادند.

وی در خاتمه متذکر شد با توجه به عدم وجود گارد محافظ در اطراف کانال مادر رانندگان دقت کافی در مسیرهای فوق را داشته باشند.

نظر شما