با حضور سرپرست فدراسیون؛

مجمع انتخاباتی هیات اسکی قزوین برگزار شد

۱۳۹۵/۰۵/۰۴ - ۱۵:۳۹:۱۴
کد خبر: ۴۳۶۸۳۱
مجمع انتخاباتی هیات اسکی قزوین برگزار شد
مجمع انتخاباتی هیات اسکی قزوین با حضور احمد سعادتمند سرپرست و نمایندگان فدراسیون و ناظران وزارت ورزش، محمد مشهدی آقایی مدیرکل ورزش و جوانان قزوین، عباس علایی مقدم معاون ورزشی و اعضای مجمع در محل سالن جلسات اداره کل ورزش و جوانان قزوین برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، پس از برگزاری انتخابات و رای اعضای مجمع به کاندید موردنظر خود غلامرضا بهشتیان رییس سابق این هیات در دو دوره گذشته مجددا برای چهارسال به عنوان رییس هیات اسکی قزوین انتخاب شد.

برای این مجمع غلامرضا بهشتیان و شاهرخ عطایی کاندید شده بودند که در نهایت بهشتیان با کسب 8رای از مجموع 15رای ماخوذه در برابر 5رای عطایی سکان هدایت اسکی استان را به مدت چهارسال برعهده گرفت.

قبل از برگزاری انتخابات درویشی سرپرست هیات و دو کاندید موردنظر به بیان دیدگاه ها و نقطه نظرات و برنامه های خود پرداختند.

غلامرضا بهشتیان رییس هیات اسکی قزوین ضمن مرور سوابق تحصیلی و ورزشی خود طی سخنانی گفت: اسکی قزوین ظرفیت های زیادی دارد که باتوجه به حضور هشت ساله در این هیات می توان برنامه های خوبی برای ظهور آن در کشور تدارک دید.

وی ابراز کرد: دست همه اهالی اسکیت را برای همکاری در این هیات می فشاریم تا با همفکری دوستداران اسکی در قزوین این استان را به جایگاه اصلی خود در کشور برسانیم.

این مقام مسئول اذعان کرد: درصدد هستیم پیست اسکی زرشک و کامان قزوین را با همکاری شهرداری قزوین در اسرع وقت به بهره برداری برسانیم.

احمد سعادتمند سرپرست فدراسیون اسکی هم در این مجمع با اشاره به میزبانی ایران از مسابقات اسکی جهان از فردا در پیست دیزین گفت: استان قزوین حرف های زیادی برای گفتن در اسکی دارد که امیدواریم با روی کارآمدن آقای بهشتیان که کارنامه خوبی از خود برجای گذاشتند اسکی قزوین حضوری فعال در کشور داشته باشد.

وی بیان کرد: باتوجه به نزدیکی انتخابات فدراسیون ظرف فردا حکم ابلاغ آقای بهشتیان توسط فدراسیون صادر می شود تا صندلی استان قزوین در مجمع انتخاباتی فدراسیون اسکی خالی نماند.

گفتنی است در پایان این مجمع با اهدای لوح تقدیر و جوایزی از زحمات سه ماهه درویشی سرپرست این هیات تقدیر به عمل آمد.

هیات اسکی قزوین پیش از این به صورت سرپرستی اداره می شد که با انتخاب رییس جدید وضعیت این هیات برای چهارسال آینده مشخص شد.

انتخابات هیات اسکی قزوین برای چهاربار متوالی به دلیل ایجاد مشکلاتی به تعویق افتاده بود.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز