استاندار در مراسم بدرقه المپیکی های قزوین:

همت و اراده جمعی حلقه مفقوده ورزش استان است

۱۳۹۵/۰۵/۰۵ - ۱۰:۵۰:۱۱
کد خبر: ۴۳۷۰۹۲
همت و اراده جمعی حلقه مفقوده ورزش استان است
فریدون همتی گفت: باید فرهنگ کمک دستگاه های اجرایی به ورزش قزوین نهادینه شده ضمن اینکه همت و اراده جمعی حلقه مفقوده ورزش استان در مقطع کنونی می باشد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، فریدون همتی استاندار قزوین در مراسم بدرقه نمایندگان این استان در المپیک 2016 ریو که در هتل المپیک تهران برگزار شد، اظهارکرد: امروزه نقش ورزش در کاهش ناهنجاری های اجتماعی انکارناپذیر بوده و به همین خاطر هم هزینه در ورزش سرمایه گذاری محسوب می شود.

همتی با بیان اینکه ورزشکاران طلایه داران حرکت های مردمی هستند، ابرازکرد: جوانان ما در عرصه ورزش الگوی افراد بسیاری بشمار می روند که همین امر مسئولیت آنها را در قبال ارائه الگوی مناسب به جامعه دوچندان می کند.

وی با تشکر از اقدامات انجام شده در حوزه ورزش خاطرنشان کرد: توسعه اماکن ورزشی در کنار ارتقای کیفیت فعالیت های ورزشی دو مقوله ای است که مسئولان ورزش استان باید توجه بیشتری به آن کرده و آن را سرلوحه کار خود قرار دهند.

این مقام مسئول یادآورشد: امروزه مشکل ورزش قزوین منابع مالی نیست بلکه همت و اراده ای است که با وجود آن می توان هر غیرممکنی را در ورزش ممکن کرد.

همتی با تاکید بر ضرورت تیمداری در دیار کهن قزوین گفت: متاسفانه تیمداری به پاشنه آشیل ورزش قزوین بدل شده که با کمی تجدیدنظر در این زمینه می توان پای تیم های قزوینی را در رشته های مختلف به لیگ های برتر باز کرد.

وی با تجلیل از نمایندگان قزوین در المپیک بابت کسب سهمیه حضور در این رقابتها خاطرنشان کرد: هرسه نماینده استان در این آوردگاه مهم شایستگی های خود را به اثبات رسانده اند که امیدواریم همین عملکرد را در ریو هم به نمایش بگذارند تا شاهد اهتزار پرچم ایران در این عرصه بین المللی باشیم.

نماینده عالی دولت در قزوین در خاتمه ضمن آرزوی موفقیت برای نمایندگان استان در المپیک 2016 ریو اعلام کرد: امیدواریم نمایندگان استان با دست پر ریو را به مقصد تهران ترک کنند و چنین مراسمی را پس از کسب مدال آنها در استان برگزار کنیم.

استاندار 2

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز