برای سومین سال متوالی ؛

جشنواره مطبوعات و رسانه های خبری استان البرز برگزار شد

۱۳۹۵/۰۵/۰۵ - ۱۱:۰۹:۳۸
کد خبر: ۴۳۷۱۰۴
جشنواره مطبوعات و رسانه های خبری استان البرز برگزار شد
شهابــی فرد " مدیرعامل خانه مطبوعات استان البرز از برگزاری سومین جشنواره مطبوعات و رسانه های استان البرز خبرداد.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز " ، داریوش شهابی فرد با بیان این خبر اظهار داشت: هم افزایی و همکاری رسانه ای می تواند پل ارتباطی مهمی برای نزدیک شدن رسانه های استان با مسئولین باشند. 

وی، نقش رسانه های جمعی را در حوزه های مختلف سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی و همچنین رشد  و توسعه استان مهم دانست و بیان کرد: برگزاری جشنواره  مطبوعات فرصتی برای هم افزایی و با هم بودن رسانه های خبری است. 

این مسئول با بیان اینکه جایگاه خبر و رسانه بسیار مهم است، گفت: اگر رسانه نقش خود را در جامعه حساس بداند برخی از مشکلات، کمبودها و ضعف‎ها چه در جامعه و چه  در خود رسانه ها وجود نخواهد داشت.

شهابی فرد افزود: با توجه به سختی‎هایی که در عرصه رسانه وجود دارد خانه مطبوعات و اصحاب رسانه باید در امور مربوط به این جامعه قدم‎های محکم‎تری بردارند.

مدیر عامل خانه مطبوعات استان البرز ابراز امیدواری کرد تا اعضاء هیئت مدیره و اصحاب رسانه در سایه همدلی و هم‎افزایی بتوانند اتفاقات خوبی برای جامعه رسانه‎ای استان رقم بزنند.

وی نقش خانه مطبوعات را از مطبوعات بالاتر دانست و گفت: اختلاف سلیقه ها در خصوص مسائل باید با گفت وگو و تجزیه و تحلیل حل شود.

شهابی فرد یادآور شد: حضور مدیران و مسئولان در خانه مطبوعات و ارتباط  و تعامل بیشتر آنان با این تشکل رسانه ای می تواند زمینه بسیار خوبی برای برقراری ارتباط مردم با مسئولان و برعکس باشد و در واقع خانه مطبوعات پل ارتباطی مسئولان، رسانه ها و مردم است.

  این مسئول بیان کرد: مطبوعات با پشتوانه خانه مطبوعات قادر خواهند بود با ارائه نقد های سازنده، انعکاس مطلوب اخبار، ارتباط بیشتر با مسئولان،  مطرح و تشریح نمودن نقاط کور شهر و روستا،  معرفی فعالان در حوزه مختلف و نیروهای علمی و فرهنگی موجب گسترش امر اطلاع رسانی شوند و بدین وسیله زمینه پیشرفت جامعه در بعد های فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و... را فراهم کرده و جامعه را به سمت تعالی حرکت خواهند داد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز