استاندار قزوین تاکید کرد:

برخورد با دستگاه های متخلف در حوزه اعتبارات

۱۳۹۵/۰۵/۰۶ - ۱۲:۳۹:۱۷
کد خبر: ۴۳۷۷۱۸
برخورد با دستگاه های متخلف در حوزه اعتبارات
فریدون همتی بر قرارگرفتن اعتبارات تخصیص یافته به دستگاه های اجرایی استان در مسیر درست خود و برخورد با دستگاه های متخلف در این زمینه تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، فریدون همتی استاندار قزوین در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان بیان کرد: در صورتی که بودجه‌ و اعتبارات برای خدمات رفاهی و اضافه کاری کارکنان به دستگاه های اجرایی اختصاص داده شود هیچ دستگاهی حق ندارد از این اعتبارات برای مصارف دیگر استفاده کند و درصورت مشاهده با این دستگاه ها برخورد قانونی خواهیم کرد.

همتی در این جلسه که با حضور بهمن طاهرخانی، بابایی صالح و سیده حمیده زرآبادی نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی، معاونان استاندار و مدیران دستگاه های اجرایی در سالن باغستان قزوین برگزار شد، تصریح کرد: بحث توزیع اعتبار هم اکنون در حال بررسی است که باید دید چه مقدار اعتبار به استان قزوین تخصیص داده می شود.

وی ادامه داد: بنا داریم به اتفاق نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی با آقای نوبخت جلسه داشته باشیم که در این دیدار و جلسه با معاون رییس جمهور مذاکره برای اصلاح بودجه جاری و عمرانی بحث شد که البته اولویت در این جلسه بودجه جاری است.

مقام عالی دولت در قزوین ضمن درخواست ارائه گزارشی از سوی سازمان مدیریت برنامه ریزی استان در خصوص تعداد دستگاه ها به تفکیک قوا و همچنین دستگاه های ملی و استانی ابراز کرد: در حال حاضر پروژه‌ جدیدی را آغاز نکرده بلکه پروژه هایی که پیشرفت بیش از 80درصدی داشته باشند را تکمیل خواهیم کرد.

همتی خاطرنشان کرد: هرساله پروژه هایی را آغاز کرده و برنامه ریزی های اعتباری برای انجام این پروژه ها صورت می گیرد ولی به جهت اینکه در انجام پروژه ها زمان بیشتری را نسبت به زمان پیش بینی شده صرف می کنیم هزینه ها افزایش پیدا کرده و با کمبود اعتبار مواجه می شویم.

وی افزود: امسال از ارزش‌افزوده فقط برای پروژه های مورد نیاز ضروری استفاده کرده و در این راستا هیچ مبلغی به جهت انجام کارهای غیری ضروری هزینه نکرده بلکه در مقابل مبلغ اندکی خواهان پروژه هستیم.

استاندار گفت: همه‌ دستگاه ها و مدیران بر روی منابع فکر کرده و اهداف و کارکرد خود را در راستای رسیدن به نقطه ای که جلب رضایت مردم را داشته باشد پیش روند.

همتی با اشاره به نقش مدیران در تحول جامعه عنوان کرد: مدیران با عملکرد خود جامعه را متحول کرده و حمایت از آنها پیشرفت در زمینه های مختلف را به دنبال دارد.

وی افزود: عملکرد برخی مدیران باعث شد در افکار عمومی نگاه خوبی نسبت به آنها نباشد که با عملکرد مناسب می توان جلوی این کار را گرفته و در راستای خدمات رسانی وتکریم به مردم تلاش کرده تا نگاه افکار عمومی و مردم را به مدیران تغییر دهیم.

شایان ذکر است در ادامه این جلسه بحث و تبادل نظر در خصوص بودجه عمرانی و هزینه ای دستگاه های مختلف انجام گرفت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز