مدیرکل اجتماعی فرهنگی استانداری البرز خبر داد :

برگزاری کارگاه آموزشی فعالان سازمان های مردم نهاد در البرز

۱۳۹۵/۰۵/۰۶ - ۱۳:۱۰:۲۲
کد خبر: ۴۳۷۷۵۰
برگزاری کارگاه آموزشی فعالان سازمان های مردم نهاد در البرز
به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز " ، کارگاه آموزشی متولیان و فعالان سازمان های مردم نهاد در نیمه اول مردادماه جاری برگزار می شود.

به گزارش برنا " ، حمیدرضا عسگری مورودی مدیرکل اجتماعی فرهنگی استانداری البرز با اعلام این خبر، هدف از برگزاری این کارگاه آموزشی را تقویت و افزایش کارآمدی تشکل های مردمی عنوان کرد و افزود؛ کارگاه آموزشی اعضای سازمان های مردم نهاد در راستای توانمندسازی و بهینه سازی فعالیت سمن های استان با پیگیری جدی این اداره کل و تخصیص اعتبار توسط وزارت کشور و همکاری برخی دستگاه های اجرایی انجام خواهد شد. 

عسگری مورودی تصریح کرد؛ اداره کل اجتماعی فرهنگی استانداری البرز همسو با برنامه ها و سیاست های دولت تدبیر و امید با توسعه سازمان های مردم نهاد در حوزه های راهبردی از قبیل مسائل زیست محیطی، توانمندسازی اجتماعی، ارتقاء فرهنگ شهرنشینی و حقوق شهروندی، زمینه مشارکت اجتماعی و نقش آفرینی موثر مردم در حوزه های اجتماعی و فرهنگی را فراهم نموده است. 

وی رشد صدوپنجاه درصدی سازمان های مردم نهاد  در استان البرز را از دستاوردهای مهم سه سال گذشته و حاصل تلاش جدی استانداری و سایر دستگاه های متولی توصیف کرد و گفت؛ توسعه سازمان های مردم نهاد در البرز متناسب با نیازها و واقعیت های اجتماعی و فرهنگی این استان رقم خورده است. 

عسگری مورودی افزود؛ یکی از واقعیت های ملموس استان، ضرورت ایجاد بسترهای لازم در پیوستگی اجتماعی با هدف کاهش آسیب های متاثر از گوناگونی فرهنگی است. مدیرکل اجتماعی و فرهنگی استانداری البرز خاطرنشان کرد؛ مشارکت مدنی، کاهش هزینه ها و انگیزه بخشی به جامعه در مسیر توسعه کشور را به دنبال خواهد داشت.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز