مدیرعامل باشگاه شهرداری ارومیه در نشست خبری

حضور پوریا فیاضی در تیم شهرداری ارومیه منتفی است

۱۳۹۵/۰۵/۰۶ - ۱۷:۰۵:۴۵
کد خبر: ۴۳۷۹۰۲
حضور پوریا فیاضی در تیم شهرداری ارومیه منتفی است
مدیرعامل باشگاه شهرداری ارومیه گفت: با توافقات با بازیکنان مدنظر سرمربی و درخواست ایشان، عملا هیچ شانسی برای حضور پوریا فیاضی در این تیم در فصل جدید وجود ندارد.

به گزارش برنا آذربایجان غربی، احد یوسفی مدیرعامل باشگاه شهرداری ارومیه در نشست خبری با خبرنگاران ورزشی گفت: بزودی و با برطرف کردن کسری مدارک بازیکنان و کادرفنی قرارداد 18 بازیکن و اعضای فنی تیم در هیئت والیبال امضا خواهد شد و طبق درخواست سرمربی تمرینات از روز 20 مرداد (9 هفته قبل از شروع لیگ) آغاز خواهد ش.

وی افزود: شهرداری ارومیه همانند سایر باشگاه ها با مشکلات مالی مواجه است و برای بهبود وضعیت مالی و همچنین افزایش کیفیت لیگ و بازیکنان درخواست طرح حضور 3 بازیکن خارجی در لیست اصلی تیم های لیگ هستیم.

مدیرعامل باشگاه شهرداری ارومیه تصریح کرد: پرداخت های نجومی بخصوص از طرف باشگاه های یک شبه علاوه بر ایجاد مشکلات مالی برای بیشتر باشگاه ها و عدم توان رقابت با تیم های مدعی، موجب بی میلی ملی پوشان برای لژیونر شدن شده است.

یوسفی با اشاره به اتفاقات رخ داده در سال 93 گفت: تیم شهرداری در سال 93 بر اساس سرمربی گری بهروز عطایی بسته شده بود ولی بدلیل مخالفت های صورت گرفته از سوی مردم و کارشناسان، بالاجبار سرمربی بومی را جایگزین کردیم که لازم است از زحمات جهانگیر سیدعباسی نیز طی 2 سال تشکر کنیم.

وی با انتقاد از استفاده از لفظ دلالان افزود: بازیکنان خارجی برای انتقال به هر تیم از ایجنت استفاده می کنند و باشگاه شهرداری نیز همانند باشگاه های دیگر برای جذب بازیکنان خارجی با ایجینت ها مذاکره می کند که متاسفانه عده ای برای به حاشیه کشاندن باشگاه از لفظ دلال استفاده می کنند که صحت ندارد با این حال یک ایجینت ارومیه ای همکاری بسیار خوبی با باشگاه در جذب بازیکنان خارجی و حتی ایرانی دارد.

مدیرعامل باشگاه شهرداری تصریح کرد: باشگاه شهرداری امسال تصمیم گرفته تمامی سهمیه های جوانان، امید و نوجوانان را به بازیکنان بومی اختصاص دهد که در این میان درصورت انتخاب قدرتی زن چهارم، و بر اساس قانون و اختصاص سهمیه لیبرو دوم به بازیکن جوان یا امید و عدم بازیکن بومی در این پست احتمال از یک بازیکن غیربومی استفاده شود.

یوسفی با اشاره به پشتوانه سازی برای آینده والیبال ارومیه گفت: طبق قرارداد و مذاکراتی که با تراویسا داشته ایم قرار است علاوه بر تیم لیگ برتری شهرداری، این مربی بر 2 تیم جوانان و نوجوانان نیز نظارت داشته باشند تا برای فصول آینده بتوانیم یک پشتوانه قوی داشته باشیم.

وی به موضوع بهرام فرید نیز اشاره و افزود: تا عدم ثبت رسمی قراردادها تمام حرفو  حدیث ها در مورد بازیکنان در حد گمانه زنی است ولی باشگاه شهرداری بهرام فرید را یکی از اولویت های جدی خود در نقش دریافت کننده مدنظر دارد.

مدیرعامل باشگاه شهرداری ارومیه به فیاضی بازیکن مصدوم فصل قبل خود نیز اشاره و تصریح کرد: با توجه به لیست اعلامی سرمربی تیم و توافقات صورت گرفته با بازیکنان مدنظر ایشان، پوریا فیاضی که یکی از بازیکنان مورد علاقه باشگاه و شهردار ارومیه و همچنین هواداران است و با توجه به وضعیت مصدومیت این بازیکن جایی در ترکیب تیم ندارد ضمن اینکه سرمربی تیم با حضور بازیکنی که احتمالا تا نیم فصل قادر به حضور در میادین نخواهد بود موافق نیست؛ با این حال باشگاه شهرداری در صورت بهبود این بازیکن، قطعا برای فصول آینده برای همکاری با این بازیکن تلاشگر را در برنامه های خود خواهد داشت.

یوسفی در مورد تیم داری در فوتبال و دسته یک والیبال گفت: با توجه به مشکلات مالی ایجاد شده، قطعا تیمی با اسپانسری و مدیریت شهرداری ارومیه در لیگ دسته اول والیبال حضور نخواهد داشت ضمن اینکه تا این لحظه تصمیم قطعی در مورد عدم تیم داری در لیگ دسته دوم فوتبال نیز گرفته نشده است ولی ما بعنوان باشگاه شهرداری قطعا با اسپانسر یا مدیریتی جدید که درخواست تیمداری در دسته 2 فوتبال باشگاه های کشور را بجای شهرداری ارومیه داشته باشند همکاری خواهد کرد.

وی افزود: سیاست های تدوینی امسال باشگاه، توجه به ورزش های پایه و توجه ویژه به لیگ برتر والیبال خواهد بود.

مدیرعامل باشگاه شهرداری ادامه داد: با توجه به مشکلات فراوان تیم های شهرستانی بخصوص در زمینه سفر و اسکان درخواستی را به فدراسیون برای برگزاری هفته ای یک بازی ارائه داده ایم تا علاوه بر رقابت های زیباتر در لیگ برتر از آسیب دیدگی های احتمالی برای بازیکنان شهرستانی جلوگیری بعمل آید.

یوسفی با انتقاد از عملکرد کارشناسان و پیشکسوتان والیبال استان گفت: اتفاقی که در سال 93 بعد از انتخاب سرمربی بومی توسط پیشکسوتان و کارشناسان صورت گرفت با چرخشی عجیب از سوی آنان و عدم حمایت از سرمربی بعد از اتفاقات نیم فصل باعث شد برای فعال کردن دوباره تیم کارشناسی باشگاه با افراد غیربومی اقدام کنیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز