معاون عمرانی استاندار:

سفر رییس جمهور به قزوین پیامدهای خوبی به همراه دارد

۱۳۹۵/۰۵/۰۷ - ۲۰:۲۲:۰۳
کد خبر: ۴۳۸۱۵۵
سفر رییس جمهور به قزوین پیامدهای خوبی به همراه دارد
ایوب رحیمی با اشاره به در پیش بودن سفر هیات دولت به قزوین گفت: سفر رییس جمهور به قزوین می تواند منشاء خیری برای قزوین بوده و پیامدهای خوبی را برای این استان داشته باشد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، منوچهر حبیبی معاون عمرانی استاندار در جلسه هماهنگی برای سفر رییس جمهور و هیئت دولت که در سالن باقرالعلوم مدیریت بحران استانداری برگزار شد، ابراز کرد: برای استقبال شایسته مردمی و میزبانی از رییس جمهور محترم و هیئت دولت که می تواند مسیر توسعه قزوین را هموار کند در استان آمادگی کامل وجود دارد.

حبیبی اظهار کرد: استان قزوین آماده پذیرایی از رییس جمهور و هیئت دولت بوده و تمهیدات لازم هم در این خصوص فراهم شده است.

وی ادامه داد: دیدارهای مردمی و استقبال از رییس جمهور در صورتی که به طور شایسته صورت گیرد بیانگر اعتماد مردم به نظام بوده و بازخورد خارجی دارد.

این مقام مسئول افزود: استقبال مردمی و خودجوش به ایجاد نشاط و شادابی در استان و امیدواری در میان آحاد جامعه کمک کرده و سفر رییس جمهوری نقش مهمی در توسعه استان داشته و به آن سرعت می بخشد.

حبیبی تصریح کرد: این سفر جامع و کامل بوده و باید مدیران دستگاه های اجرایی با حل و فصل موضوعات مربوط به خود از ایجاد حاشیه در این سفر جلوگیری کنند.

وی خاطرنشان کرد: هر چقدر این سفر بدون حاشیه و در آرامش و با استقبال خودجوش و مردمی همراه باشد می تواند دستاوردهای بیشتری برای استان داشته و مسئولان می توانند روی مسائل مهم تمرکز کرده و برای حل موضوعات اساسی اقدام کنند.

معاون عمرانی استاندار بیان کرد: استفاده از تجریبات استان های همجوار در میزبانی از هیئت دولت می تواند مورد استفاده قرار گیرد تا با بهترین شرایط از هیئت دولت استقبال کنیم.

حبیبی اضافه کرد: در این سفر چند طرح مهم نیز افتتاح شده و دیدارهای مردمی از مهمترین بخش های آن بوده که در صورت برنامه ریزی می توانیم با طرح برخی موضوعات مهم و چالش های اساسی استان از جمله وضعیت اعتباری، انتقال آب، مسائل زیست محیطی حمایت لازم را از سوی دولت جذب کنیم.

در این جلسه مدیران دستگاه های اجرایی دیدگاه های خود را در خصوص سفر رییس جمهور به استان قزوین مطرح کردند.

حبیبی2

نظر شما