معاون سیاسی استاندار در ستاد اربعین:

اربعین فرصت مناسبی برای حفاظت و حراست از انقلاب است

۱۳۹۵/۰۵/۰۷ - ۲۰:۳۳:۲۷
کد خبر: ۴۳۸۱۶۴
اربعین فرصت مناسبی برای حفاظت و حراست از انقلاب است
ایوب رحیمی گفت: اربعین حسینی فرصت بسیار مناسبی برای حفاظت و حراست از انقلاب اسلامی است که در سایه این همایش ها و نمایش ها و برگزاری مراسمات و اعتقادات و باورها نگه داشته شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، ایوب رحیمی معاون سیاسی استاندار در ستاد ساماندهی زائران اربعین حسینی(ع) که در سالن جلسات معاونت سیاسی و امنیتی استانداری برگزار شد، اظهار کرد: همایش بزرگی که در سال گذشته در قالب تجمع عظیم جهان اسلام پیش آمد سرنوشت کشورهای اسلامی و ایران را تغییر داده و به نظام مقدس جمهوری اسلامی قوت بخشید.

رحیمی بیان کرد: حکومت اسلامی مردمی بوده و باید برنامه ریزی جامع و دقیقی برای بهره برداری لازم در این خصوص صورت گیرد.

وی ادامه داد: باید همه دست به دست هم دهیم تا این موضوع ساماندهی شده و با  فراهم کردن امکانات زمینه زیارت علاقمندان به حسین ابن علی و ائمه معصومین(علیهما السلام) فراهم شود.

رییس جلسه ستاد ساماندهی زائران اربعین حسینی(ع) افزود: جمعیت عظیمی سال گذشته از مرز عبور کرده و در سال جاری ضرورت دارد همه این ها ساماندهی و شناسایی شده تا دولت به تنهایی تحت فشار قرار نگیرد.

رحیمی با تاکید بر لزوم برنامه ریزی و هماهنگی دستگاه ها در این زمینه تصریح کرد: دستگاه ها باید موضوع را بسیار جدی گرفته و در حوزه کاری خود و در قسمت های مختلف نسبت به ساماندهی آن اقدام کرده و فرمانداران نیز نسبت به تشکیل و فعال کردن ستادهای شهرستانی اقدام کنند.

وی گفت: صدا و سیما باید از همین حالا شروع به تبلیغات ثبت نام کرده و از مردم دعوت کند تا تنها از کانال مراجع رسمی ثبت نام کنند.

معاون سیاسی استاندار اظهار کرد: دستگاه ها باید همراهی کنند تا هیچ کس بدون ثبت نام و طی شدن مراحل قانونی از کشور خارج نشده و از طرفی هم خدمت به زائرین توفیقی است که مسئولین باید در این زمینه از یکدیگر سبقت بگیرند.

گفتنی است در ابتدای جلسه یوسف جهانی پور مدیرکل انتظامی و امنیتی استانداری و روسای کمیته های چهارده گانه اقدام به ارائه پیشنهادات و برنامه های خود برای ساماندهی هرچه بهتر زائرین حسینی کردند.

رحیمی2

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز