نماینده ولی فقیه در استان قزوین:

نمایش فصل شیدایی زمینه را برای کارهای فرهنگی آینده فراهم می کند

۱۳۹۵/۰۵/۰۷ - ۱۳:۵۳:۵۰
کد خبر: ۴۳۸۲۲۷
نمایش فصل شیدایی زمینه را برای کارهای فرهنگی آینده فراهم می کند
حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی در بازدید از مجموعه فصل شیدایی که در قزوین انجام می شود، گفت: فصل شیدایی یک اثر فاخر فرهنگی است که نمایش آن زمینه را برای کارهای فرهنگی در آینده فراهم می کند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین در بازدید از محل برگزاری و دیدار با عوامل اجرایی نمایش فصل شیدایی اظهار کرد: اجرای نمایش فصل شیدایی یک کار و حرکت فرهنگی ارزشمند، جدی و بی نظیر در استان قزوین محسوب می شود.

حجت الاسلام والمسلمین عابدینی با تأکید بر اینکه باید برنامه ریزی ها به گونه ای باشد که این حرکت بستر ساز کارهای فرهنگی در آینده شود خاطرنشان کرد: باید به گونه ای عمل شود تا پس از پایان نمایش فصل شیدایی، توجه و علاقه مردم به شرکت در نمازهای جماعت، جمعه و علاقه مندان به قرآن و دین بیشتر شود.

وی بیان کرد: کارهای مشارکت جمعی که فعالان فرهنگی از سازمان ها و نهادهای مختلف با یک دغدغه مشترک در آن حضور پیدا می کنند وحدت ملی، استانی و محلی را به ارمغان آورده که از این حیث بسیار ارزشمند است.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین ابراز کرد: بسیاری از برکات اصلی و فرعی می تواند موهبت و هدیه این حرکت فرهنگی شود.

عباس کاظمی مسئول برگزاری نمایش فصل شیدایی هم در این بازدید با ارائه گزارشی از روند آماده سازی محیط اجرای این نمایش اظهار کرد: ارتباط و اتصال بین همه ظرفیت های فرهنگی استان قزوین در اجرای نمایش فصل شیدایی از اهمیت ویژه ای برخوردار بوده که تلاش شده فرصت همکاری برای همه فعالان فرهنگی برای حضور در این حرکت عظیم فراهم شود.

کاظمی با بیان اینکه استان قزوین همواره در حوزه مشارکت در موضوعات انقلاب پیشتاز بوده تصریح کرد: امروزه در شرایط و مقطعی قرار گرفته ایم که باید مشارکت ها بروز و ظهور پیدا کند.

وی اضافه کرد: مشارکت خیران در تأمین هزینه های اجرای نمایش فصل شیدایی با جدیت در دستور کار قرار گرفته است.

گفتنی است نمایش میدانی و چند رسانه ای«فصل شیدایی» از 20مردادماه در محدوده مجتمع فرهنگی تفریحی طلائیه  مرحوم فرج الله سلحشور به روی صحنه می رود.

امام جمعه2

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز