نشست صمیمی نماینده وزارت ورزش و جوانان و مدیرکل با کارکنان ورزش و جوانان استان مازندران

۱۳۹۵/۰۵/۰۹ - ۰۹:۳۲:۵۴
کد خبر: ۴۳۸۵۰۰
نشست صمیمی نماینده وزارت ورزش و جوانان و مدیرکل با کارکنان ورزش و جوانان استان مازندران
رحمت الله قلی نژاد، مشاور مدیرکل منابع انسانی وزارت ورزش و جوانان و حبیب حسین زادگان، مدیرکل ورزش و جوانان استان، با کارکنان این اداره کل، نشست صمیمی برگزار کردند.

به گزارش خبرگزاری برنا از ساری؛ در این نشست در نمازخانه اداره کل برگزار شد، هاشمی و دکه به عنوان مهمان ویژه وزارت ورزش و جوانان و همچنین معاونین اداره کل ورزش و جوانان استان نیز حضور داشتند.

حبیب حسین زادگان، مدیرکل ورزش و جوانان مازندران، در این نشست ضمن خیرمقدم به مهمانان گفت: حال و هوای امروز ورزش کشور در آستانه المپیک خوب بوده و به زودی فرزندان این استان به نمایندگی از کشورمان در المپیک ریو به میدان خواهند رفت و در آوردگاه مهم المپیک برای کشورمان افتخار آفرین خواهند بود.

حسین زادگان با بیان اینکه اتفاقات خوبی در ورزش استان افتاده است، افزود: از اینکه مازندران به عنوان استان برتر بیشترین ورزشکار را در المپیک ریو دارد، به عنوان مدیر مجموعه احساس غرور شعف دارم.

وی استان مازندران را زادگاه قهرمانان و پهلوانان ورزش کشور نام برد و گفت: این افتخار در سایه تلاش شبانه روزی ورزشکاران، روسای ادارات و هیات های ورزشی و از مهم تر خانواده ورزشکاران تحقق یافت که جای تشکر و تقدیر دارد.

حسین زادگان با اشاره به اینکه ورزش مازندران با حضور قهرمانان و پهلوانان موفق و سربلند است، اذعان داشت: با درخشش و قهرمانی پروری جوانان این خطه ورزش مازندران همچنان در سطح کشور به پویایی و آقایی خود ادامه می دهد.

در ادامه رحمت الله قلی پور، مشاور مدیرکل منابع انسانی وزارت ورزش و جوانان، گفت: مازندران زادگاه قهرمانان و پهلوانان ورزش کشور است که در المپیک ریو ورزشکاران این خطه بیشترین سهمیه را به خود اختصاص دادند.

این مسئول در ادامه با بیان اینکه ورزش تاثیر زیادی در روح و روان افراد دارد، اظهار داشت: گرایش نوجوانان و جوانان به ورزش طوری است که این دستگاه تاثیر بیشتری نسبت به آموزش و پرورش داشته باشد.

قلی پور با بیان اینکه توسعه ورزش قهرمانی، حرفه ای و همگانی  یکی از اهداف مهم وزرات در سطح کشور محسوب می شود، افزود: فراهم نمودن امکانات رفاهی، معیشتی و حقوق کارکنان یکی دیگر از دغدغه های مهم وزارت ورزش و جوانان است.

در پایان نشست صمیمی نیز کارکنان اداره کل ورزش و جوانان استان مازندران در خصوص مشکلات اداری خود نکته نظراتی را عنوان کردند.

02

03

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز