بهره برداری از ۳۱ طرح راه و شهرسازی ایلام در هفته دولت

۱۳۹۵/۰۵/۱۰ - ۱۳:۲۴:۲۱
کد خبر: ۴۳۸۹۹۶
بهره برداری از ۳۱ طرح راه و شهرسازی ایلام در هفته دولت
مدیرکل راه و شهرسازی ایلام گفت: 31 طرح در حوزه راه، مسکن مهر و احداث ساختمان و تاسیسات دولتی در این استان هفته دولت به بهره برداری می رسد.

به گزارش خبرگزاری برنا-ایلام-سید کمال الدین میرجعفریان اظهار کرد: این طرح ها در حوزه راه شامل 98 کیلومتر احداث، بهسازی، روکش آسفالت راه های اصلی و فرعی روستایی، هشت طرح در حوزه مسکن شامل ساختمان و تاسیسات دولتی و هفت طرح نیز مربوط به بهره برداری از واحدهای باقیمانده مسکن مهر(یک هزار و 89 واحد) است.
وی افزود: برای انجام و تکمیل این طرح ها اعتباری بالغ بر 920 میلیارد و 770 میلیون ریال از محل منابع ملی ، استانی و ابلاغی سازمان راهداری هزینه شده است.
مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام تاکید کرد: طی سال های اخیر و با توجه ویژه دولت در تزریق اعتبار، خدمات خوبی در حوزه راه و شهرسازی به سرانجام رسیده که امید است به زودی شاهد پیشرفت بیش از پیش پروژه ها و تحول عظیم در حوزه زیرساخت های استان ایلام (حوزه راه و شهرسازی به عنوان بستر و زیربنای توسعه استان) باشیم.
طول راه های استان ایلام سه هزار و ۱۸۳ کیلومتر است که شامل ۴۲ کیلومتر بزرگراه، ۵۹۷ کیلومتر راه روستایی، ۸۷۱ کیلومتر راه فرعی و یک هزار و ۶۴۶ کیلومتر راه روستایی است.

 

 

 

نظر شما