قطار لیگ برتر در ایستگاه دوم؛

تقابل دقیقی با فراز و هم تیمی های سابق در بازگشت به خانه

۱۳۹۵/۰۵/۱۱ - ۰۹:۲۷:۵۴
کد خبر: ۴۳۹۲۴۴
تقابل دقیقی با فراز و هم تیمی های سابق در بازگشت به خانه
هفته دوم لیگ برتر فوتبال درحالی امروز با برگزاری چهار دیدار پیگیری می شود که در یکی از این بازی ها ماشین سازی تبریز با حضور مهاجم قزوینی خود میهمان دیگر تیم تبریزی یعنی گسترش فولاد است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، یکی از دربی های شهر تبریز در هفته دوم بین ماشین سازی و گسترش فولاد از ساعت 18 امروز در ورزشگاه بنیان دیزل تبریز برگزارمی شود که این بازی تقابل "سعید دقیقی" با تیم فصل گذشته خود محسوب می شود.

دقیقی که فصل گذشته یک نیم فصل برای تیم "فراز کمالوند" بازی کرد و سپس برای نیم فصل دوم راهی مس کرمان شد از انگیزه های زیادی برای قرارگرفتن مقابل تیم سابق خود و اثبات شایستگی هایش به کمالوند برخوردار است.

البته در دیدار نخست ماشین سازان دقیقی به علت بیماری که در طول هفته به آن مبتلا شده بود تنها 20دقیقه برابر فولاد خوزستان به میدان رفت که امیدوار است در این بازی برابر تیم سابق خود فیکس بازی کند.

دو تیم ماشین سازی و گسترش فولاد تبریز در شرایطی در هفته دوم به مصاف هم می روند که ماشین سازان بازی نخست خود برابر فولاد را در ورزشگاه غدیر اهواز 2 بر 1 پیروز شده و گسترشی ها هم در ورزشگاه بنیان دیزل برابر خودروسازان تهرانی با حساب صفر بر صفر متوقف شده اند.

تیم "رسول خطیبی" که به تازگی پا به لیگ برتر گذاشته امیدوار است با دقیقی و دیگر بازیکنان خوبی که به خدمت گرفته ضمن کسب هر 3 امتیاز این دیدار حیثیتی به روند رو به رشد خود ادامه داده و در پایان تیمش را در بین بالانشین ها ببیند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز