دستگیری ۱۳ سارق و کشف ۳۲ فقره سرقت در کرمان

۱۳۹۵/۰۵/۱۱ - ۱۵:۰۷:۴۴
کد خبر: ۴۳۹۴۰۶
دستگیری ۱۳ سارق و کشف ۳۲ فقره سرقت در کرمان
فرمانده انتظامی شهرستان کرمان گفت: در اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی در شهر کرمان ماموران پلیس با گشت زنی های هدفمند در نقاط جرم خیز و حاشیه شهر، 13 سارق را دستگیر و 32 فقره سرقت را کشف کردند.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ سرهنگ "عبدالعلی روانبخش"  در این خصوص اظهار داشت: در اجرای طرح عملیاتی پاکسازی نقاط جرم خیز و حاشیه ای شهر کرمان، ماموران انتظامی با گشت زنی های هدفمند و نامحسوس موفق شدند در روز دوم این طرح  13 سارق را دستگیر و 32 فقره سرقت را کشف کنند.

وی بیان داشت: این سرقت ها از قبل هفت فقره سرقت قطعات و محتویات خودرو، شش فقره وسایل نقلیه، چهار فقره اماکن خصوصی و یک فقره سرقت احشام، یک فقره جیب بری، دو فقره کش رو زنی و یازده فقره سرقت سایر عناوین در مجموع 32 فقره سرقت در شهر کرمان با تلاش ماموران انتظامی در اجرای این طرح کشف شد.

سرهنگ روانبخش ابراز داشت: همچنین ماموران پلیس در اجرای این طرح در بازرسی از مخفیگاه مجرمان دستگیر شده، مقداری اموال مسروقه را نیز کشف و  15 متهم تحت تعقیب مقام قضایی را دستگیر کردند.

وی گفت: ماموران انتظامی با استقرار در نقاط از پیش تعیین شده 187 دستگاه وسایل نقلیه مزاحم، متخلف و فاقد مدارک که موجبات سلب آسایش شهروندان را فراهم می کردند توقیف کردند.

وی افزود: متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مقام قضایی معرفی شدند.

روانبخش گفت: مرکز فوریت های پلیس 110 مرتفع کننده نیازهای فوری مردم در مواقع ضروری بوده و ماموران یگان های عملیاتی110در روز گذشته 745 مورد تماس فوریتی را بررسی کردند.

فرماندهی انتظامی شهرستان کرمان اظهار داشت:پلیس با تمام توان در راستای تامین نظم و امنیت و ارتقاء احساس امنیت شهروندان تلاش می کند و  شهروندان در صورت مشاهده موارد مشکوک مراتب را به مرکز فوریت های پلیس 110 گزارش کنند و انتقادات، پیشنهاد و تقدیر خود از عملکرد پلیس را نیز به سامانه 197 انعکاس دهند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز