با حضور نائب رییس فدراسیون؛

مجمع عمومی هیات تیراندازی قزوین برگزار شد

۱۳۹۵/۰۵/۱۱ - ۱۲:۱۴:۳۴
کد خبر: ۴۳۹۴۲۹
مجمع عمومی هیات تیراندازی قزوین برگزار شد
مجمع عمومی و سالیانه هیات تیراندازی قزوین با حضور مسئولان تیراندازی کشور و اداره کل ورزش و جوانان قزوین در محل سالن جلسات این اداره کل برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، در مجمعی که طاهره علی آبادی نائب رییس فدراسیون، محمد مشهدی آقایی مدیرکل ورزش و جوانان قزوین، عباس اعلایی مقدم معاون ورزشی این اداره کل، حسین زکی زاده و جمعی از مسئولان اداره کل ورزش و جوانان قزوین و هیات تیراندازی این استان حضور داشتند ضمن بررسی عملکرد این هیات در سالی که گذشت نسبت به ارائه تقویم ورزشی سال جاری بحث و تبادل نظر شد.

نائب رییس فدراسیون تیراندازی در این مجمع با بیان اینکه قزوین قطب تیراندازی کشور است گفت: باید کمک کرد تا ظرفیت ها و پتانسیل های تیراندازی قزوین بیش از پیش شکوفا شده تا شاهد ظهور صددرصدی قزوین در تیراندازی کشور باشیم.

علی آبادی اظهار کرد: امروزه کسب مدال از سوی تیراندازان کشور با افزایش چشمگیری مواجه بوده که همین امر مسئولیت ما را سنگین تر می کند.

وی با تاکید براینکه قزوین قطب تیراندازی کشور است ابراز کرد: انتخاب دوسال متوالی این هیات به عنوان هیات برتر کشور نشان دهنده عملکرد خوب آن است که امیدواریم این روند در آینده هم ادامه داشته باشد.

نائب رییس فدراسیون تیراندازی عنوان کرد: تیراندازی در سطح استان قزوین با جهش خوبی همراه بوده که امیدواریم این پروسه به شهرستان های استان نیز تسری پیدا کند.

حسین زکی زاده رییس هیات تیراندازی قزوین هم در این مجمع ضمن گزارش عملکرد این هیات در سال گذشته نسبت به ارائه تقویم ورزشی سال جاری اقدام کرد.

وی گفت: در گذشته تیراندازان خوبی مانند ابراهیم برخورداری و دینا فرزادخواه در استان داشته ایم که امیدواریم ضمن حفظ قهرمانان کنونی پرورش قهرمانان در این استان ادامه داشته باشد.

رییس هیات تیراندازی قزوین با اشاره به اینکه تیراندازی باید در دو بعد همگانی و قهرمانی مورد توجه قرار گیرد اذعان کرد: رویکرد هیات تیراندازی قزوین به این رشته هم توسعه همگانی و هم توجه به بخش قهرمانی آن بوده که امیدواریم با پیگیری اهداف خود در سال جاری موفقیت های گذشته را تکرار کنیم.

گفتنی است در پایان این مجمع با اهدای لوح تقدیر و جوایزی از اعضای هیات تیراندازی قزوین تقدیر شد.

تیراندازی1

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز