حضرت پور شهردار ارومیه:

شهربازی بزرگ و مدرن ارومیه در دهه فجر امسال بهره برداری می شود

۱۳۹۵/۰۵/۱۱ - ۱۳:۲۴:۳۴
کد خبر: ۴۳۹۴۸۰
شهربازی بزرگ و مدرن ارومیه در دهه فجر امسال بهره برداری می شود
شهردار ارومیه گفت: شهربازی بزرگ و مدرن ارومیه در دهه فجر امسال بهره برداری می شود.

به گزارش برنا آذربایجان غربی، محمد حضرت پور گفت: با توجه به شرایط اقتصادی حال حاضر و در صورت عمل به وعده توسط شرکت سازنده دستگاههای شهربازی امید است در ایام دهه فجر امسال شهربازی بزرگ و مدرن ارومیه راه اندازی شود.

وی با بیان اینکه تاکنون تعدادی از دستگاههای شهربازی بزرگ ارومیه خریداری شده است افزود: ۲۴ میلیارد تومان اعتبار برای راه اندازی شهربازی مدرن در این شهر در نظر گرفته شده که از این میزان تاکنون تعدادی دستگاه به ارزش ۹ میلیارد تومان خریداری شده و در گمرک جلفا نگهداری می شود.

حضرت پور با اشاره به اینکه شهربازی مدرن ارومیه در دهکده ساحلی چی چست راه اندازی می شود گفت: با توجه به سست بودن زمین های اطراف دریاچه ارومیه زیر ساختهای لازم برای نصب دستگاهها در حال انجام است و شرکت سازنده دستگاهها برای جانمایی و نقشه برداری از محل مستقر شده اند.

وی ادامه داد: شرکت ایتالیایی سازنده دستگاهها قول مساعد داده است که تا پایان آذر ماه سال جاری مابقی دستگاههای سفارش داده شده را تحویل دهند و شهربازی مدرن ارومیه در مجموعه تفریحی به مساحت ۱۶ هکتار در دهکده ساحلی چی چست در ایام الله دهه فجر امسال بهره برداری شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز