معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار شهرستان بویراحمد:

ضرورت حمایت از بانوان در تحقق اقتصاد مقاومتی

۱۳۹۵/۰۵/۱۳ - ۰۸:۵۹:۱۳
کد خبر: ۴۳۹۷۲۸
ضرورت حمایت از بانوان در تحقق اقتصاد مقاومتی
عبدالحمید پناهی در اولین جلسه کارگروه بانوان و خانواده فرمانداری بویراحمد با تبریک دهه کرامت اظهار کرد: ۱۴ لغایت ۲۴ مردادماه به عنوان دهه کرامت نامگذاری شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از یاسوج؛معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار شهرستان بویراحمد با تاکید بر اینکه ۱۴ مردادماه  به مناسبت ولادت حضرت معصومه (س) روز دختر نامگذاری شده است، گفت: امیدواریم این نامگذاری منشاء ارزشمندی برای توجه بیشتر، تفکر، تقسیم‌سازی و اقدامات پر خیر و برکت برای این گروه اجتماعی موثر و توانمند باشد.

پناهی ادامه داد: امیدواریم بانوان بتوانند در دهه کرامت خلاقیت و ابتکارات خود را به نمایش بگذارند لذا انتظار می‌رود گزارشات مکتوب و مصور ادارات در این حوزه را به فرمانداری ارسال کنند.

این مسؤول در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نقش تاثیرگذار بانوان در تحقق اقتصاد مقاومتی اذعان کرد: مسؤولان و متولیان مربوطه باید در راستای اجرای منویات رهبری و تحقق اقتصاد مقاومتی در جامعه بانوان را به صورت ویژه حمایت کنند.

پناهی مدیریت بانوان در عرصه‌های مختلف را مهم و تاثیرگذار عنوان کرد و گفت: زنان می‌توانند در فرهنگ مصرف آب در خانواده‌ها موثر باشد و از مصرف بی‌رویه آب فرهنگ‌سازی کنند.

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار بویراحمد ادامه داد: با توجه به رشد سرطان‌های گوارشی در منطقه  زنان می‌توانند در فرهنگ مصرف تغذیه مناسب موثر باشند.

این مسؤول در پایان ضمن قدردانی از اقدامات و فعالیت‌ها و کسب امتیازهای برتر بانوان در حوزه عفاف و حجاب اذعان کرد: جامعه زنان به این نتیجه رسیدند که پوشش مانع کار و اجتماعی بودن زنان نخواهد شد و در همه عرصه‌ها می‌توانند فعال باشند

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز