مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان خبر داد:

تغییر نام مجموعه ورزشی ملت همدان به نام سردار رشید اسلام "شهید علیرضا شمسی پور"

۱۳۹۵/۰۵/۱۲ - ۰۸:۵۴:۳۶
کد خبر: ۴۳۹۸۰۴
تغییر نام  مجموعه ورزشی ملت همدان به نام سردار رشید اسلام شهید علیرضا شمسی پور
رسول منعم گفت: برای پاسداشت تلاش و مجهادت های شهید شمسی پور در عرصه ورزش استان و کشور، به زودی مجموعه ورزشی ملت همدان به نام سردار رشید اسلام شهید علیرضا شمسی پور تغییر نام می دهد.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، نخستین نشست مجمع سالیانه بسیج ورزشکاران استان با حضور مدیر کل ورزش و جوانان استان و اعضای جدید در در دفتر مدیرکل ورزش و جوانان استان برگزار ودرخصوص برنامه ها آتی بسیج ورزشکاران، اساسنامه جدید و انتخاب رئیس ، نائب رئیس و ارزیاب بحث و تبادل نظر شد.

 

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید شمسی پور گفت: این شهید بزرگوارحق بسیار زیادی به گردن ورزش استان دارند، ما نیز باید ادامه دهنده راه این شهید عزیز باشیم.چرا که وی  الگویی مناسب برای جامعه ورزشی ما محسوب می شود.

 

وی بیان کرد: نام شهدا با نام امام حسین(ع) و فرهنگ عاشورا عجین است، راه شهدا، همان راه شهدای کربلا و ائمه اطهار(ع) است  و برای پاسداشت تلاش و مجهادت های شهید شمسی پور به زودی مموعه ورزشی ملت همدان به نام سردار رشید اسلام شهید علیرضا شمسی پور تغییر نام می دهد.

 

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان در ادامه به نقش مهم بسیج در ورزش اشاره کرد و بیان داشت: بسیج می تواند بار فرهنگی ورزش را به دوش بکشد.

 

وی اظهار کرد:  یک بی اخلاقی در یک مسابقه جذاب ورزشی، همه خوبی های آن را از بین می برد و نقش بسیج در این صحنه ها بسیار مهم است. با وحدت در بین اعضای مجمع می توانیم گام های موثری در توسعه ورزش برداریم.

 

وی با بیان اینکه فعالیت بسیار خوبی در حوزه سازمان بسیج ورزشکاران در سطح استان صورت گرفت، تصریح کرد: پتانسیل دستگاه ورزش و جوانان و همچنین سپاه انصار الحسین(ع) بسیار خوب بوده و همکاری این دو دستگاه موجب توسعه و شکوفایی هر چه بهتر ورزش استان می شود.

 

منعم برگزاری اردوی راهیان نور را فرصت مناسب جهت آشنایی بیشتر نسل سوم با مناطق جنگی و عملیاتی عنوان کرد و افزود: یکی از اقدامات مهم بسیج ورزشکاران برگزاری راهیان نور بوده که هدف از این برنامه ها، پاسداشت خون شهدا، پایداری نظام جمهوری اسلامی ایران در زیر پرچم ولایت تحت امر مقام معظم رهبری است.

 

رئیس سازمان بسیج ورزشکاران استان همدان در این مجمع اظهار داشت، شناسایی و ساماندهی ظرفیت‌ها و منابع مادی و معنوی، کمک و حمایت از برنامه های اداره کل ورزش و جوانان، ایجاد زمینه‌های حضور سازمان‏یافته عموم ورزشکاران استان در عرصه‌های مأموریتی بسیج، غنا‌بخشی برنامه‌های بسیج ورزشکاران استان از جمله مهم‌ترین وظایف و اختیارات مجمع استانی بسیج ورزشکاران است.

 

وی دیگر وظایف و اختیارات بسیج ورزشکاران را بررسی راهکارهای ارتقای شأن و منزلت اجتماعی ورزشکاران بسیجی در استان، بررسی راهکارهای توانمند‌سازی ورزشکاران بسیجی با استفاده از ایده‌های خلاق و صاحب‌نظر، تعمیق و افزایش معرفت دینی و بصیرت سیاسی ورزشکاران استان اعلام کرد.

 

مهدی بابایی در ادامه به برگزاری برنامه های متنوع و خوبی در سال 95 اشاره کرد و گفت، امروز سازمان بسیج ورزشکاران استان با حضور صاحب نظران و متخصصین شورای عالی قشر ورزشکاران را به عنوان اتاق فکر ورزش همدان برگزار کرد و این جلسات در طول سال ادامه خواهد داشت.

 

دبیر مجمع عالی بسیج ورزش استان اظهار داشت: مجمع عالی بسیج ورزشکاران استان همدان با ترکیب جدید اعضا در موضوعاتی همچون  توسعه ورزش همگانی و سلامت محور، توسعه ورزش قهرمانی، توسعه فعالیت های فرهنگی ورزشی،توسعه ورزش بانوان، توسعه علمی ورزشی و توسعه ورزش جانبازان و معلولین فعالیت و تلاش خواهد کرد.

 

در پایان این نشست رای گیری برای رئیس ، نائب رئیس و ارزیاب مجمع برگزار و در پایان رسول منعم به عنوان رئیس ، دکتر رشید حیدری مقدم به عنوان نائب رئیس و غلامرضا جعفری به عنوان ارزیاب مجمع بسیج ورزشکاران استان همدان برای سه سال انتخاب شدند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز