شهردار شهر قدس در خصوص اهمیت زیباسازی شهر گفت:

استفاده از نور و رنگ در تزئین شهرها یکی از عوامل مهم برای ایجاد محیط سالم و با نشاط شهروندان است

۱۳۹۵/۰۵/۱۲ - ۱۰:۵۶:۲۰
کد خبر: ۴۳۹۸۹۲
شهرداری قدس با تاکید بر اهمیت زیباسازی سیمای شهر از نصب 100 المان در بلوار شهید کلهر حد فاصل ورودی شهر قدس از سمت شهریار تا آرامستان بهشت فاطمه خبر داد.

به گزارش خبر گزاری برنا در غرب تهران، محمد صادق کولیوند در گفتگو با خبرنگار ما گفت: نصب المان های شهری و کمک گرفتن از ابزارهایی نظیر نور  و رنگ در تزئین شهرها از عوامل مهمی برای ایجاد محیط سالم و با نشاط زندگی برای شهروندان است.

وی افزود ما در شهرداری قدس تلاش کردیم تا با نصب المان های جدید و نورپردازی سطح شهر محیطی با نشاط برای شهروندان قدس فراهم آوریم.

شهردار  در ادامه گفت: در همین راستا اداره زیباسازی شهرداری قدس 100 المان جدید طراحی کرده و در بلوار شهید کلهر،حد فاصل ورودی شهر قدس از سمت شهریار تا آرامستان بهشت فاطمه با هزینه بالغ بر 250 میلیون ریال نصب کرده است.

کولیوند اظهار داشت: همچنین طراحی و نصب المان " بسم الله" واقع در ورودی بلوار مصلی به هزینه ای بالغ بر80 میلیون ریال، طراحی و نصب المان باران، ستاره، الله، مکعب به صورت دوطرفه با جنس ریسه شلنگی در بلوار45متری انقلاب فضای زیبایی در شهر ایجاد شده است.

شهردار قدس عنوان کرد: همچنین در راستای زیبایی بصری شهر و بالا بردن سطح امنیت شهروندان نورپردازی برخی از مناطق سطح شهر و پارک آزادگان انجام شده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز