استاندار ایلام :

دهلران یکی از مرزهای امن برای تردد زوار اربعین

۱۳۹۵/۰۵/۱۲ - ۱۱:۰۰:۳۱
کد خبر: ۴۳۹۸۹۹
دهلران یکی از مرزهای  امن برای تردد زوار اربعین
برای استفاده از مرز دهلران در ایام اربعین باید از تمام ظرفیت ها استفاده شود.

به گزارش برنا_ ایلام- مهندس محمدرضا مروارید در جلسه ستاد اربعین حسینی(ع) افزود: با استفاده از این مرز حجم زیادی از مراجعات زوار اربعین به مهران کاسته خواهد شد.

وی مهمترین مزیت استفاده از مرز دهلران را کاهش یکصد کیلومتری مسیر که از سمت خوزستان روانه ی ایلام می شوند، دانست و افزود: از مزیتهای استفاده از مرز دهلران کاهش تلفات، تصادفات و کاهش قابل توجه مصرف سوخت خودروها خواهد بود.

مروارید در بخش دیگری از سخنانش به استان های معین ایلام در ایام اربعین اشاره کرد و افزود: استان های اصفهان، همدان و لرستان به عنوان معین ایلام میتوانند امکانات و خدمات خود را در اختیار استان ایلام قرار دهند.

وی با بیان اینکه در ایام اربعین سه استان معین به ایلام کمک خواهند کرد،از مدیران دستگاه های اجرایی ایلام خواست برای بهره گیری از امکانات این استان ها با مدیران همطراز خود رایزنی لازم را داشته باشند.

استاندار ایلام به اقدامات انجام شده در حوزه راه دسترسی به مهران اشاره کرد و افزود:مسیر ایلام به صالح آباد و سپس تا مهران به مناقصه واگذار شده و تا هفته آینده عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.

وی افزود: سازمان راهداری کشور، اجرای آسفالت 25کیلومتر از مسیر ایلام به مهران را متقبل شده است.

مروارید به تعریض مسیر مهران تا دهلران اشاره کرد و افزود: در این مسیر کارهای بسیار خوبی انجام شده وتمام پل های این مسیر ساخته شده اند.

وی افزود: یکی دیگر از مسیرهای دسترسی به مهران، جاده ترشابه است که در حال بهسازی است و با اقداماتی که صورت گرفته، این مسیر بسیار بهتر از گذشته شده است.

مروارید در پایان ابراز امیدواری کرد با حجم عملیات و کارهایی که انجام شده در ایام اربعین مشکلات سالهای گذشته برطرف شود.

 

.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز