رئیس پلیس آگاهی استان همدان خبر داد

۱۸ فقره سرقت در پرونده سارق داخل خودرو در همدان

۱۳۹۵/۰۵/۱۲ - ۱۲:۱۸:۰۱
کد خبر: ۴۳۹۹۴۴
۱۸ فقره سرقت در پرونده سارق داخل خودرو در همدان
رضا زارعی از شناسایی و دستگیری سارق داخل خودرو و کشف 18 فقره سرقت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، رئیس پلیس آگاهی استان همدان اظهار کرد: بعد از اعلام خبر وقوع سرقت‎های متعدد داخل خودرو در شهر همدان، موضوع توسط اکیپی از کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت مورد بررسی قرار گرفت.

وی افزود: با بررسی مجدد سرقت‎ها در برخی پرونده‌ها مشخص شد تعدادی از سرقت‌ها توسط یک نفر به صورت انفرادی انجام شده است.

رئیس پلیس آگاهی استان همدان با بیان اینکه با تحقیقات انجام شده، متهم شناسایی شد، گفت: با انجام تعقیب و مراقبت‎های ویژه و کنترل او به صورت شبانه‎روزی نامبرده طی یک عملیات غافلگیرانه حین سرقت دستگیر و در بازرسی بدنی از او تعدادی چک بانکی و عابر بانک سرقتی کشف شد.

وی بیان کرد: پس از تحقیقات فنی و تخصصی، متهم با توجه به دلایل و مدارک موجود و انجام تحقیقات فنی و پلیسی به ارتکاب 18  فقره سرقت از داخل خودروها اعتراف کرد.

زارعی با بیان اینکه متهم پس از تشکیل پرونده به دادسرای همدان اعزام و با قرار صادره روانه زندان شد، خواستار توجه به این مهم شد.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به کشف 19 کیلو و 650 کیلوگرم تریاک از یک دستگاه وانت توسط پلیس ملایر گفت: در راستای برخورد جدی با سوداگران مرگ، ماموران مبارزه با مواد مخدر با انجام کار اطلاعاتی برای شناسایی توزیع‎کنندگان حرفه‎ای مواد مخدر، یک دستگاه خودروی وانت به رانندگی یک نفر را در یکی از روستاهای شهرستان ملایر شناسایی کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان همدان افزود: در همین ارتباط ضمن هماهنگی با مقام قضایی، مأموران در یک عملیات غافلگیرانه با متوقف کردن این خودرو و انجام بازرسی دقیق و فنی، دو بسته تریاک به وزن 19 کیلو و 600 گرم که به نحو ماهرانه‌ای جاسازی شده بود کشف شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز