استاندار خراسان شمالی؛

بانک ها، راهکارهای افزایش منابع را ارایه دهند

۱۳۹۵/۰۵/۱۲ - ۱۳:۰۷:۱۸
کد خبر: ۴۴۰۰۱۵
بانک ها، راهکارهای افزایش منابع را ارایه دهند
استاندار خراسان شمالی گفت:یکی از وظایف اصلی بانک های استان باید ارایه راهکارهای لازم در خصوص افزایش منابع باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا ، محمدرضا صالحی در جلسه کمیسیون هماهنگی بانک های دولتی استان اظهار داشت:باید بتوان تمام اهداف خود در حوزه بانک ها را ترسیم کرد و در این مسیر نیز حرکت کرد.

وی خطاب به اعضای بانک ها با بیان اینکه باید شرایط فعلی کشور در نظر گرفته شود،در سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل به تقاضاهای سرمایه گذاران در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید نیز رسیدگی شود.

صالحی با بیان اینکه تعداد کارگاه های تولیدی استان اندک است ، خاطرنشان کرد:ضمن اینکه باید کارگاه های موجود احیاء شود تعداد کارگاه های تولیدی نیز باید افزایش یابد تا شاهد رونق اقتصادی باشیم.

وی بانک ها و دستگاه های اجرایی را به دوبال یک پرنده تشبیه کرد و اظهار داشت:اگر بانک ها و دستگاه های اجرایی با یکدیگر و به طور پیوسته تعامل و همکاری داشته باشند می توان مشکلات را سریع تر حل و فصل کرد و به رونق بخش های مختلف تولید نیز دست یافت.

صالحی تصریح کرد:بانک ها باید برای کوتاه مدت در چارچوب قوانین و مقررات پیشنهادات خود را برای تنظیم مالی به استان و برای یک برنامه بلند مدت در جهت اصلاح، پیشنهادات لازم ارایه شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری خراسان شمالی نیز در این جلسه با بیان اینکه تامین اعتبار یکی از ارکان توسعه در بخش های مختلف است، گفت:با برنامه های تدوین شده و همکاری بانک ها می توان از رکود خارج  و مشکلات واحدهای تولیدی را نیز حل کرد.

محمود دلپسند خاطرنشان کرد:هر چند هماهنگی بانک های دولتی و خصوصی استان قابل قبول است اما متناسب با شرایط جدید حاکم در کشور، نیازمند تحرک و فعالیت های بیشتری در این حوزه هستیم.

وی اظهار داشت: باید بحث تولید، اشتغال و اقتصاد استان در مسیر رونق قرار گیرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز