مدیرکل ورزش و جوانان فارس:

نباید از تریبون های مختلف برای مایوس کردن مردم استفاده کرد

۱۳۹۵/۰۵/۱۳ - ۰۹:۰۱:۱۳
کد خبر: ۴۴۰۳۰۰
نباید از تریبون های مختلف برای مایوس کردن مردم استفاده کرد
مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس گفت: نباید از تریبون ها ی مختلف برای مایوس کردن مردم استفاده کرد.
به گزارش خبرگزاری برنا از فارس ،حیدرعلی کامیاب که درحاشیه سفر به شهرستان سپیدان و بازدیدازاماکن ورزشی درجمع روسای هیات های ورزشی این شهرستان سخن می گفت،این دولت را یکی ازمظلوم ترین دولت های پس ازانقلاب نامیدو اظهارداشت: :برخی با بزرگ کردن ضعف های کوچک دراین دولت،چنین وانمود می کنند که دراین سه سال هیچ کار مثبتی درکشور انجام نگرفته است.
وی باتاکید بر اینکه این دولت تمام هم و غم خود را برتحقق وعده های خویش برمبنای کار و تلاش مضاعف گذاشته است،افزود:متاسفانه برخی ذره بین دست گرفته اند تا ببیند دولت کجا و چه زمانی درانجام تحقق وعده هایش دچار ضعف شده تا آن را بزرگ کنند.
مدیرکل ورزش و جوانان فارس انتشار و گسترش امید در جامعه را عاملی برای ایجاد وحدت درکشور دانست و افزود:همه ما شاهد بودیم که برگزاری یکی از بی نظیرترین انتخابات چند ساله اخیر در دو مرحله در اسفند و اردیبهشت ماه گذشته باعث ایجاد همبستگی و وحدت در جامعه شد.
کامیاب با بیان اینکه داشتن امید به آینده یکى از موضوعات اساسى براى ایجاد آرامش و بهبود وضعیت اجتماع است افزود: انتشار و کاشت تخم ناامیدی درجامعه موجب توقف خلاقیت و پویایی در جامعه می شود و همین امر سبب بروز تشنجهایی به واسطه مسائل اقتصادی،اجتماعی و سیاسی در جامعه می گردد.
وی دربخش دیگری ازصحبت هایش به نقش حمایتی نمایندگان مجلس دربه سرانجام رسیدن پروژه های مختلف عمرانی در شهرستان های استان اشاره کرد و افزود:خوشبختانه سال گذشته درشهرستان سپیدان پروژه های بسیاری ساخته و تکمیل شده است که نتیجه آن افزایش شادابی جامعه و بالا رفتن سطح رضایتمندی مردم منطقه از عملکرد دولت در این بخش بوده است.
مدیرکل ورزش و جوانان فارس سپیدان رامرواریدی در دل زاگرس دانست و بیان کرد:ظرفیت های بی نظیراین شهرستان در بخش ورزش و گردشگری باعث می شود تا به این منطقه از استان به عنوان فرصتی بین المللی برای گسترش صنعت گردشگری ورزشی نگاه کنیم.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز