استاندار کرمانشاه:

با دستور رئیس جمهور بودجه راه آهن ملایر به کرمانشاه ۱۰۰ درصد تخصیص می یابد

۱۳۹۵/۰۵/۱۴ - ۰۷:۲۸:۰۳
کد خبر: ۴۴۰۷۵۰
با دستور رئیس جمهور بودجه راه آهن ملایر به کرمانشاه ۱۰۰ درصد تخصیص می یابد
استاندار کرمانشاه گفت: بنا به دستور ویژه رئیس جمهور محترم اعتبار و بودجه پروژه راه آهن ملایر به کرمانشاه در سالجاری 100 درصد تخصیص پیدا خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمانشاه، دکتر اسداله رازانی امروز از تخصیص 100 درصدی بودجه راه آهن ملایر به کرمانشاه در سالجاری با توجه به دستور رئیس جمهور خبر داد و افزود: یکی از تاکیدات و وعده های رئیس جمهور محترم در سفر به استان کرمانشاه تخصیص 100 درصدی بودجه پروژه راه آهن ملایر به کرمانشاه بود که خوشبختانه ایشان دستور داده اند که این اعتبار برای سالجاری که حدود 150 میلیارد تومان می باشد 100 درصد تخصیص پیدا کند و تاکنون معادل 81 درصد یعنی 120 میلیارد تومان آن به استان تخصیص پیدا کرده است.

وی تخصیص 100 درصدی پروژه راه آهن ملایر به کرمانشاه را گام بسیار مهم برای اتمام این پروژه عنوان کرد و گفت: با توجه به دستور دکتر روحانی در خصوص تخصیص 100 درصدی پروژه راه آهن ملایر - کرمانشاه، این پروژه تا قبل از پایان کار دولت یازدهم به بهره برداری خواهد رسید و مردم شریف و بزرگوار استان کرمانشاه با همت و تلاش دولت تدبیر و امید قادر خواهند بود از این پروژه ملی که تاثیر بسزایی در توسعه و شکوفایی استان دارد، بهره مند شوند.

استاندار کرمانشاه بیان داشت: اجرای این پروژه در سالجاری سرعت خواهد گرفت و یکی از آرزوهای دیرینه این استان پس از سالیان سال محقق خواهد شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز