با مشارکت سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین؛

شب خاطره با موضوع شوخی، خنده و جبهه برگزار شد

۱۳۹۵/۰۵/۱۶ - ۱۲:۲۰:۲۸
کد خبر: ۴۴۱۶۲۳
شب خاطره با موضوع شوخی، خنده و جبهه برگزار شد
همزمان با میلاد حضرت معصومه(س) و مشارکت سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین و موسسه گنجینه مهر نودمین شب خاطره با موضوع شوخی، خنده و جبهه برگزارشد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، در شب خاطره ای که با حضور اصغر نقی زاده بازیگر فیلم های اخراجی ها و آژانس شیشه ای در سالن اجتماعات اداره کل تبلیغات اسلامی قزوین به برگزار گردید، شرح عکس های یادگاری از عملیات سال 62 خاطره ای بود که توسط راویان روایت شد.

این دوره از شب خاطره با روایت چهار راوی از رزمندگان دفاع مقدس برگزار شد که اصغر نقی زاده بازیگر پیشکسوت سینمای دفاع مقدس مهمان و راوی ویژه این مراسم بود.

نقی زاده به بیان خاطرات "خواستگاری تقلبی در اقلیم کردستان عراق"، "زن ذلیل"، "عملیات کربلای چهار و گردان بنی هندل"، "وسواس در جبهه" و "خرما پزان و نیش پشه" پرداخت که مورد توجه حاضران قرار گرفت.

در ادامه رزمندگان سال های دفاع مقدس به بیان خاطرات طنز پرداخته که در این بین خاطرات "کوتاه قد" و "خواستگاری معاون دسته" از سوی فریدی و خاطره "اسب آبی و گراز کارون" از سوی موسوی و خاطره "تقلید صدای خمپاره" و نیز شرح عکس های یادگاری از عملیات در سال 1362 از سوی حصاری برای حضار روایت شد.

مسوول موسسه گنجینه مهر در این مراسم گفت: پرداختن به بحث فروشگاه های زنجیره ای عفاف و حجاب سبب شد تا در نهایت قزوین صاحب سه فروشگاه عفاف و حجاب شده که در نوع خود مهم بوده اما شرمنده شهدا هستیم که نتوانستیم آنگونه که باید به بحث درباره آنها بپردازیم.

مجابی افزود: تلاش می کنیم تا در سال جاری شش برنامه شب خاطره برگزار کرده تا حدودی از شرمندگی ما در برابر شهدا کاسته شود.

پخش کلیپ، برپایی نمایشگاه عکس(با موضوع خنده، جبهه) و مولودی خوانی توسط سعید علی اکبری از دیگر برنامه های این مراسم بود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز