شجاعی رئیس کمیته سازماندهی و تشکیلات حزب اعتدال و توسعه

برنامه اعتدال و توسعه تبدیل شدن به یک حزب واقعی در سال ۱۴۰۰ است

۱۳۹۵/۰۵/۱۶ - ۱۷:۱۷:۱۸
کد خبر: ۴۴۱۸۱۳
برنامه اعتدال و توسعه تبدیل شدن به یک حزب واقعی در سال ۱۴۰۰ است
رئیس کمیته سازماندهی و تشکیلات حزب اعتدال و توسعه گفت: هدف حزب این است که در سال ۱۴۰۰ تبدیل به یک حزب واقعی شود.

به گزارش برنا آذربایجان غربی، اسماعیل شجاعی با اعلام این خبر گفت: با برنامه‌ریزی‌ها و اجماع صورت گرفته میرعلی محمدی بعنوان دبیر و سیدفتاح حسینی به عنوان رئیس شورای سیاست گزاری حزب در آذربایجان غربی تعیین شد.

وی افزود:حزب اعتدال و توسعه که با قدمتی تقریبا 17 ساله است هم‌اکنون در بیشتر استان‌ها دارای تشکیلات حزبی است و این روند برای برقراری تشکیلات شهرستانی و شهری و روستایی نیز ادامه خواهد داشت.

رئیس کمیته سازماندهی و تشکیلات حزب اعتدال و توسعه تصریح کرد: تشکیلات حزب اعتدال و توسعه در استان آذربایجان غربی متشکل از 15 نفر است که به دبیری میرعلی محمدی و ریاست سید‌فتاح حسینی فعالیت خواهند کرد.

شجاعی در مورد وجود مشکلات در دوره قبلی تشکیلات استانی گفت: در دوره گذشته تشکیلات حزب در استان کاستی‌ها و اشکالاتی وجود داشت که تصمیم بر انحلال شورای استانی و انتخاب یک تیم بهتر با اعضای جدید شدیم.

وی افزود: با دعوت از 38 نفر و تشکیل جلسه ای با آنها و تشریح برنامه های حزب، سرانجام 15 نفرپس از تحقیقات و مطالعات لازم انتخاب و معرفی شدند.

رئیس کمیته سازماندهی و تشکیلات حزب اعتدال و توسعه تصریح کرد: حزب اعتدال و توسعه اساسا با سیاست استفاده از نخبگان در بیشتر بخش های تشکیلات است ضمن اینکه تمام فعالیت های تشکیلات استان‌ها رصد میشود تا فرصت سوء استفاده شخصی که بدور از اهداف اعتدال و توسعه است ایجاد نشود.

شجاعی گفت: با افتتاح سایت رسمی این حرب تمام مشکلات احتمالی و سوء استفاده برخی افراد از نام اعتدال و توسعه از بین خواهد رفت.

وی در ادامه گفت: کنگره کشوری حزب اعتدال و توسعه به احتمال زیاد پائیز امسال برگزار می شود و نسبت به حضور قوی در انتخابات شوراها در سال آینده برنامه ریزی می شود.

رئیس کمیته سازماندهی و تشکیلات حزب اعتدال و توسعه در پایان تصریح کرد: هدف ما این است که در سال ۱۴۰۰ اعتدال و توسعه تبدیل به یک حزب واقعی شویم و یک کاندیدای خاص را برای انتخابات ریاست جمهوری معرفی کند.

میرعلی محمدی دبیر حزب اعتدال و توسعه در آذربایجان غربی با اشاره به انتخاب 15 عضو برای شورای سیاستگذاری در استان گفت:سیدفتاح حسینی، میرعلی محمدی، میرمحسن باقری، علیرضا حاتمی زاده، مرتضی خسرونیا، علیرضا مظفری، مرتصی بهرام، بیتا اسدی، مهین منافی، آیدین رحمانی، سعید خوش نیت، محمد نقی زاده آیدینلو، بلال مختاری، سیدطیب طاهازاده و سعید جعفری بعنوان اعضای اصلی این شورا انتخاب شده اند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز