استاندار گلستان

پیام تبریک استاندار گلستان به مناسبت روز خبرنگار

۱۳۹۵/۰۵/۱۷ - ۰۷:۱۳:۱۷
کد خبر: ۴۴۱۹۲۶
پیام تبریک استاندار گلستان به مناسبت روز خبرنگار
استاندار گلستان در پیامی روز خبرنگار را به تمامی فعالان عرصه اطلاع رسانی استان تبریک گفت و خبرنگاران و روزنامه نگاران پویا و سرزنده را عامل تحرک جامعه و آگاهی مردم دانست.

به گزارش خبرگزاری برنا، متن کامل پیام دکتر صادقلو به شرح زیر است؛

بسمه تعالی

اطلاع رسانی، آگاهی بخشی و دانایی یقیناً زیربنای جامعه ای توسعه مدار و رشد یافته تلقی می گردد.

خبرنگاران و روزنامه نگاران پویا، بالنده، سرزنده و با نشاط می توانند در تحرک جامعه و آگاهی مردم نسبت به مطالبات قانونی و بحق خود و همچنین تکالیف فردی و اجتماعی شان، نقش بسزایی داشته باشند.

17 مرداد، سالروز شهادت، شهید محمود صارمی که به نام روز خبرنگار در تقویم ثبت گردیده، فرصتی شایسته برای قدردانی و سپاسگزاری از مردان و زنانی است که رسالت بازگویی حقایق و رونمایی از وظایف و تکالیف افراد جامعه را بر عهده دارند.

خبرنگاران گلستانی باید در دامنه رسانه ای های مکتوب، دیجیتال و شبکه های اجتماعی ضمن انعکاس حقیقی اخبار جامعه،احترام به حقوق دیگران و اشاعه واقعیات را مورد توجه قرار دهند.

گلستان، استانی با تنوع قومی، مذهبی و آب و هوایی است و افزایش همگرایی در آن خصوصاً از طریق اصحاب رسانه می تواند زمینه های رشد و توسعه را فراهم نماید.

اینجانب ضمن تبریک 17 مرداد، روز خبرنگار به تمامی فعالان عرصه اطلاع رسانی استان، امیدوارم این قشر فعال و دلسوز در انجام رسالت سترگ خود موفق و موید باشند.

             حسن صادقلو

           استاندار گلستان

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز