امروز رخ داد ؛

پیام تبریک مدیر کل ورزش و جوانان خراسان شمالی به مناسبت ۱۷ مرداد روز خبرنگار

۱۳۹۵/۰۵/۱۷ - ۱۳:۲۹:۴۶
کد خبر: ۴۴۲۲۳۶
پیام تبریک مدیر کل ورزش و جوانان خراسان شمالی به مناسبت ۱۷ مرداد روز خبرنگار
دکتر امین رشید لمیر مدیر کل ورزش و جوانان خراسان شمالی طی پیامی 17 مرداد ماه روز خبرنگار را تبریک گفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا ، امین رشید لمیر مدیر کل ورزش و جوانان استان ضمن نکو داشت یاد و خاطره شهید صارمی و شهدای عرصه قلم ، 17 مرداد ماه روز خبرنگار را تبریک گفت.

وی خاطر نشان کرد: خبر، مفهوم سیّال زندگی در فراز و نشیب های روزگار و طنین صادقانه حوادث و رویدادها است. ییام آوران عرصه رسانه، راویان رویدادها و طلایه داران راستین خبر در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، مسیر اعتدال را با مشعل فروزان روشنگری و چشمانی باز و زبانی گویا پیموده؛ با واژگان سازی برآمده از حقایق، آگاهی بخشی به جامعه را پیشه ارزشمند خود قرار داده اند.

طلایه داران این سلسله ، راهیان وادی آگاهی و نیک اندیشی، مجاهدانی هستند که در نگارش خبر از جوهر جان خویش مرکّب ساختند و در سپهر شهادت و ایثار، ستارگانی جاوید شدند.

روز خبرنگار یادآور مجاهدتهای آزادمردان وشیرزنان آزاده ایست که در درازای تاریخ ، امنیت و رفاه و آسایش خویش را فدای حقیقت طلبی و حقیقت یابی و آگاه سازی اذهان عمومی نمود تا وجدان جامعه را بیدار وهشیار نگاه دارند.

خبرنگاران به راستی تجسم امانت، مسئولیت، تعهد، دلسوزی و وظیفه اند خبرنگاران وجدان بیدار جهان و تصویرگر زمان خویش هستند ، زیرا همواره در عمق جامعه زندگی می کنند و سلامت فرهنگی و فکری هر جامعه ای ، مرهون تلاش های شبانه روزی آنهاست.

با گرامیداشت یاد و خاطره خبرنگار شهید زنده یاد محمود صارمی که در راه انجام رسالت خطیر خویش به لقاء ا... پیوست، اینجانب بر خود وظیفه می دانم تلاش صادقانه،عدالت، صداقت، امانت داری و پایندی به منشور حقوق حرفه ای این قشر را در قبال جامعه و مخاطبان پاس داشته، مراتب قدردانی خود را از جامعه رسانه ای و خبری استان همزمان با فرا رسیدن 17 مردادماه سالروز شهادت شهید صارمی و روز خبرنگار اعلام دارم.

از درگاه خداوند سبحان سلامتی و توفیقات شما را در راه خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی در ظلّ عنایات حضرت ولی عصر (عج) و زعامت داهیانه مقام معظم رهبری مسألت می نمایم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز