در تماسی تلفنی با تحریریه برنا در قزوین؛

استاندار قزوین روز خبرنگار را به خبرگزاری برنا تبریک گفت

۱۳۹۵/۰۵/۱۷ - ۱۵:۳۹:۰۹
کد خبر: ۴۴۲۳۲۵
استاندار قزوین روز خبرنگار را به خبرگزاری برنا تبریک گفت
فریدون همتی با تماسی تلفنی فرارسیدن 17مرداد روز خبرنگار را به عوامل خبرگزاری برنا تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، فریدون همتی استاندار قزوین در تماس تلفنی که ظهر امروز برقرار کرد ضمن گرامیداشت روز خبرنگار از زحمات خبرگزاری برنا در راستای پوشش اخبار استان علی الخصوص مجموعه استانداری تقدیر و تشکر کرد.

همتی با بیان اینکه تمام دستگاه های اجرایی استان بخشی از موفقیت های خود را مرهون انعکاس رسانه ها هستند تصریح کرد: مدیران باید خود را در کنار خبرنگاران ببینند تا با تعامل دوسویه زمینه برای پیشرفت هرچه بیشتر استان فراهم شود.

وی اذعان کرد: رسانه ها چشم بینای جامعه هستند و خبرگزاری برنا با رویکرد اعتدالی خود بیشترین پوشش خبری را برای استانداری قزوین داشته است.

مقام عالی دولت در قزوین خاطرنشان کرد: باتوجه به کثرت رسانه ها در استان زمینه برای دیدار حضوری فراهم نبود و به همین دلیل هم از دو خبرگزاری و دو روزنامه به نمایندگی از همه رسانه ها بازدید کردم.

همتی یادآور شد: کسی نمی تواند منکر زحمات رسانه ها شود و ما حتما در سریع ترین زمان ممکن برای تقدیر از تلاش های این قشر زحمت کش حضورا خدمت آنها می رسیم.

استاندار قزوین وعده داد به زودی دیدار رسمی از خبرگزاری برنا سرپرستی قزوین داشته باشد.

در این تماس تلفتی امیر رجبی سرپرست خبرگزاری برنا در استان هم از تلاش های مجموعه مدیران اجرایی دولت تدبیر و امید و توجه ویژه دکتر همتی استاندار قزوین به رسانه ها تشکر کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز