در مجموعه ورزشی قمر بنی هاشم برگزار شد:

افتتاح دفتر باشگاه مقاومت تهران با حضور سردار یزدانی

۱۳۹۵/۰۵/۱۸ - ۱۲:۰۶:۲۴
کد خبر: ۴۴۲۶۸۹
افتتاح دفتر باشگاه مقاومت تهران با حضور سردار یزدانی
مراسم افتتاح دفتر باشگاه مقاومت تهران در مجموعه ورزشی قمربنی هاشم با حضور رئیس سازمان ورزش بسیج برگزار شد.

به گزارش خبر گزاری برنا در تهران، افتتاح دفتر باشگاه مقاومت با حضور حجت الاسلام گواهی نماینده ولی فقیه در سپاه محد رسول الله، سردار ریوندی معاون هماهنگ کننده، سردار یزدانی رئیس سازمان ورزش بسیج و رنجبر رئیس تربیت‌بدنی سپاه محمد رسول الله (ص)،عبداللهی معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، نایینی قائم مقام وی، رضایی رییس، معمایی قائم مقام و معاونان و مدیران سازمان ورزش شهرداری، صفوی و نامداری به ترتیب شهردار و معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه 20، ، روسا و مدیران ورزش مناطق 22گانه، مدیران مجموعه های ورزشی و کارشناسان ورزشی برگزار شد.

معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران در این جلسه ضمن تقدیر از عملکرد شایسته رییس و پرسنل سازمان ورزش برای توسعه ورزش همگانی و اجرای برنامه های متنوع در این راستا گفت: فراهم شدن امکانات وسیع ورزشی در پایتخت نتیجه تلاش تمام کارکنان سازمان ورزش در سطوح مختلف است.

عبداللهی با بیان اینکه 80 درصد مجموعه های ورزشی پایتخت متعلق  به شهرداری تهران است، اظهار کرد: امروز به لطف خدا و با تلاش مدیریت شهری 30 درصد  پایتخت نشینان  به فعالیت ورزشی می پردازند.

وی در خصوص انعقاد تفاهم نامه همکاری بین سپاه محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ و سازمان ورزش شهرداری تهران گفت: باید این تفاهم نامه همکاری را به فال  نیک گرفت تا بابی جهت خدمت بهتر به شهروندان به ویژه خانواده معزز شهدا، جانبازان و ایثارگران گشوده شود.

رئیس سازمان ورزش شهرداری تهران ضمن خوشامدگویی به حاضران گفت: انعقاد تفاهم نامه بین این سازمان و سپاه محمد رسول الله (ص) با موضوع اوقات فراغت به منظور ارتقای خدمت رسانی به شهروندان و کسب رضایت ایشان است.

رضایی با تشریح امکانات و فعالیت های ورزشی سازمان ورزش در پایتخت اظهار کرد: کارکنان این سازمان و روسای تربیت بدنی و مدیران ورزش مناطق 22گانه تهران در جهت افزایش کیفی و کمی برنامه ها و مخاطبان ورزشی است تا سلامت شهروندان و جامعه  از این بستر فراهم شود.

حجت الاسلام گواهی نماینده ولی فقیه در سپاه محمد رسول الله (ص) در ادامه این جلسه اقدامات سازمان ورزش شهرداری تهران در جهت همگانی شدن ورزش را ستود و گفت: تعامل این سازمان با سپاه محمد رسول الله (ص) بدون شک نتایج خوبی را برای شهروندان تهرانی در بر دارد.

وی رعایت حجاب و عفاف و موازین شرعی را مهم ترین شاخصه در اجرای برنامه های مختلف از سوی سازمان ورزش شهرداری تهران بیان کرد و افزود: توسعه ارزش های دینی از طریق ورزش نیز اقدامی در خور تحسین است.

در پایان این جلسه از خانواده های مکرم شهیدان غفاری جعفری و سردار فرزانه تقدیر شد. همچنین داود زارع، ارزند و عباس صمدی از جانبازان دفاع مقدس نیز مورد تجلیل قرار گرفتند.

همچنین جلسه تفاهم نامه همکاری سازمان ورزش و سپاه محمد رسول الله (ص) در محل  مجموعه ورزشی قمر بنی هاشم (ع) امضا شد.

 

نظر شما