معاون استاندار اردبیل:

مدیر گریزان از نقد باید تکلیف خود با منصبش را روشن کند

۱۳۹۵/۰۵/۱۸ - ۱۹:۴۴:۴۵
کد خبر: ۴۴۲۸۹۱
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل گفت: نقد، مقوله ای ارزشمند است و مدیر گریزان از انتقاد باید تکلیف خود با منصب در اختیارش را روشن کند.

به گزارش برنا،طاهر شریفی، دوشنبه در آئین پاسداشت مقام خبرنگار و گرامیداشت یاد روزنامه نگاران فقید استان اردبیل در دانشگاه آزاد اسلامی این استان افزود: انتقاد از دولت جای خود را دارد و قابل بحث و بررسی است اما امروز به عنوان روز خبرنگار باید به حرمت قلم و اصحاب آن وقت گذاشته شود.

وی اظهار کرد: جامعه اروپا به مدد انتقاد متحول شده است و انسان معتقد به صحت نظر خویش حتی جانش را برای طرح انتقادش فدا می کند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل بیان کرد: جامعه ما از نظر اقتصادی فقیر است و در چنین جامعه ای آدمی به همه چیز نگاهی منفی و نادرست دارد و به انتقاد از امور مختلف تمایل نشان می دهد.

شریفی ادامه داد: در گذشته پول های کلانی از جیب مردم دزدیده شده است و اکنون ملت با مشکلات عدیده ای مواجه هستند و در چنین وضعیتی باید از اصحاب رسانه پرسیده شود که در قبال فیش های نجومی چرا سرقت های نجومی گذشته زیر سووال نمی رود؟

او اضافه کرد: البته لازم است با دارندگان فیش های نجومی برخورد و دریافتی های غیرمتعارف آنان مسترد شود و به اصلاح قانون پرداخت ها همت و وقت گذاشته شود.

معاون استاندار اردبیل گفت: باید در جامعه جایگاه نقد و امنیت نقاد حفظ شود و مدیری که به شعار زنده باد مخالف من و آثار مثبت انتقاد اعتقادی ندارد به یقین به فساد آلوده خواهد شد.

شریفی افزود: در جامعه باید منتقد از ابراز نقدش هراس نداشته باشد و به این نکته معتقد باشیم که اگر در کنار قدرت، انسانیت و شرافت وجود نداشته باشد فساد به میان خواهد آمد.

وی اظهار کرد: اگر در استان اردبیل مسوولی با یک خبرنگار برخورد نادرستی انجام داده است در صورت تعقیب خبرنگار نسبت به اقناع فرد خاطی و برخورد با وی اقدام خواهم کرد و در صورتی که امکان احقاق حق خبرنگار وجود نداشته باشد حاضر به استعفا از مسوولیت خود خواهم بود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز