انتصاب مدیرکل پزشکی قانونی استان اردبیل

۱۳۹۵/۰۵/۱۹ - ۰۵:۲۵:۱۷
کد خبر: ۴۴۲۹۴۱
انتصاب مدیرکل پزشکی قانونی استان اردبیل
سرپرست جدید پزشکی قانونی استان اردبیل معرفی شد.

به گزارش برنا،در مراسمی با قدردانی از زحمات هشت ساله بهزاد ولیزاده، حامد پورعزیزی به عنوان سرپرست پزشکی قانونی استان اردبیل معرفی شد.

رئیس کل دادگستری استان اردبیل در این مراسم اظهار کرد: وظیفه خطیر پزشکی قانونی با تسلط بر علم طب و تشخیص کارشناسی، صدور نظریه‌های دقیق در وقوع حوادث و مرگ و میرهاست تا این خود مبنایی برای قضاوت قضات باشد.

حجت‌الاسلام ‌محمدعلی قاصدی تصریح کرد: پزشکی قانونی با انجام وظایف خطیر خود در حقیقت بازوی توانمند برای دستگاه قضاست که در حوزه تشخیص و ارائه نظریه‌های کارشناسی سعی بر این است تا بتوان در این بخش با تبحر و تخصص بیشتر عمل کرد.

وی گفت: انتظار می‌رود در یک حرکت و اقدام مناسب فضایی فراهم آید تا با تکیه بر نظریه‌های کارشناسی بتوان درست و دقیق اظهار نظر کرده و کار مؤثری را به انجام رساند.

رئیس کل دادگستری استان با یادآوری اینکه تمام تلاش پزشکی قانونی بر این است تا بتواند با هدف‌گذاری و اقدامات مناسب زمینه یک اقدام و حرکت مناسب، مطلوب و رو به جلو را در تسهیل امور مردم فراهم کند، افزود: با توجه به تخصصی بودن فعالیت‌ها در این حوزه ضرورت دارد کار در این بخش با یک شرایط مطلوب و مناسب به انجام برسد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز