شهردار محمودآباد نمونه:

پروژه های زیادی در هفته دولت افتتاح و کلنگ زنی می شود

۱۳۹۵/۰۵/۱۹ - ۰۹:۴۶:۱۱
کد خبر: ۴۴۳۰۵۷
پروژه های زیادی در هفته دولت افتتاح و کلنگ زنی می شود
شهرام احمدپور گفت: با تدابیر اندیشیده شده در هفته دولت پروژه های زیادی را به افتتاح رسانده و کلنگ زنی می کنیم که همه آنها از محل مالیات بر ارزش افزوده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، شهرام احمدپور شهردار محمودآباد نمونه با بیان این موضوع که در هفته دولت از محل مالیات بر ارزش افزوده بالغ بر ده میلیارد و پانصد میلیون ریال پروژه افتتاح می گردد عنوان کرد: علیرغم وضعیت بد اقتصادی دولت از محل اعتبارات مالیات بر ارزش افزوده در جهت اجرای پروژه ها حمایت جدی از شهرداری ها داشته و مدیران دستگاه های اقتصادی نباید ابایی از بیان خدمات دولت داشته باشند.

شهرام احمدپور ادامه داد: تمامی این اقدامات متعلق به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بوده و عدم بیان آنها از جانب مدیران و مسوولان جفا در حق نظام و دولت است.

وی اظهار کرد: در هفته دولت با حضور مسوولان ارشد استان تعدادی از پروژه های عمرانی از جمله یادمان دوتن از شهدای گمنام در محمودآباد نمونه افتتاح و تعدادی نیز کلنگ زنی می شود.

شهردار محمودآباد نمونه با اشاره به اینکه مبالغ تخصیص داده شده از سوی استاندار است تاکید کرد: مدیران دستگاه های اجرایی از بیان خدمات دولت ابایی نداشته باشند.

احمدپور گفت: دولت تدبیر و امید بسیار مظلوم واقع شده چراکه در شرایط تحریم و رکود اقتصادی کار دشوار بوده ولی با این وجود شهرداری ها دچار رخوت و سستی نشده اند.

وی با اشاره به اینکه در هفته دولت بالغ بر دو میلیارد ریال پروژه در محمودآباد نمونه افتتاح می شود اذعان کرد: در کنار پروژه های افتتاحی دو پروژه نیز برای کلنگ زنی آماده است که شامل پارک و بلوار غربی این شهر می باشد.

این مقام مسوول ادامه داد: همچنین 5-4 پروژه مربوط به یادمان شهدا را داریم که برآورد هزینه ای ما برای آنها 200میلیون تومان است.

احمدپور تصریح کرد: همچنین آسفالت معابر دیگر اقدام شهرداری محمودآباد نمونه در این ایام است که اعتبار مالی آن 800میلیون تومان می باشد و از طرفی هم ساخت زمین چمن مصنوعی با اعتبار 15میلیون تومان در دستور کار ما قرار دارد.

وی عنوان کرد:50-40میلیون تومان هم برای ساخت زمین اسکیت در نظر گرفته شده تا بخش ورزش هم در پروژه های ما دیده شود.

شهردار محمودآباد نمونه اذعان کرد: پارکینگی به مساحت 5/2هکتار برای ماشین آلات سنگین ساخته ایم که در کنار آن کارواش هم برای رانندگان در نظر گرفته شده که برای این پروژه نیز 40-30میلیون تومان هزینه شده است.

احمدپور گفت: همچنین جدول گذاری خیابان فردوسی از اساس دیگر پروژه پیش بینی شده ما برای هفته دولت بوده که بنا داریم خیابان جدیدی را با طول5000 و عرض4000 متر تعریف کنیم که در شان شهروندان باشد.

وی با تاکید بر جدول گذاری و آسفالت معابر یادآور شد: 100میلیون تومان برای پایش تصویری در نظر گرفته ایم که در خلال آن در سه چهار نقطه از شهر دوربین هایی تعبیه می شود که این پروژه نیز با تخصیص 100میلیون تومان در هفته دولت قابل بهره برداری است.

شهردار محمودآباد نمونه با بیان اینکه همه دغدغه ما در مجموعه شهرداری آسایش و رفاه اهالی محمودآباد نمونه است گفت: با این کار نشان می دهیم که در سایه تحریم ها و مشکلات اقتصادی هم می توان کار کرد.

احمدپور عنوان کرد: با تدابیر اندیشیده شده در مجموعه شهرداری محمودآباد نمونه روزهای پرکاری را در هفته دولت خواهیم داشت و امیدواریم این اقدامات در نهایت منجر به آبادانی شهر شده و رضایت شهروندان را در پی داشته باشد.

وی گفت: شهرداری محمودآباد نمونه با تمام محدودیت های مالی یکی از بهترین عملکردها را در استان داشته که ضمن افتخار به کارنامه پربار خود سعی می کنیم همین رویه را در آینده نیز در پیش بگیریم.

شهردار محمودآباد نمونه خاطرنشان کرد: امیدواریم محمودآباد نمونه در شان شهروندان ساخته شده و زمینه برای خدمت هرچه بیشتر ما در این شهر فراهم باشد.

احمدپور ادامه داد: از شهروندان می خواهیم با ارائه نقطه نظرات خود ما را در ارائه هرچه بهتر خدمات یاری کنند.

وی گفت: هرآنچه در شهرداری انجام شده در راستای رفاه حال شهروندان بوده چراکه معتقدیم خدمت به مردم بزرگترین افتخار است و از طرفی هم تمام سعی و تلاش خود را برای تداوم این روند در آینده می کنیم.

نظر شما