رئیس دانشگاه محقق اردبیلی:

دوره پسا دکتری در دانشگاه محقق اردبیلی برگزار می‌شود

۱۳۹۵/۰۵/۱۹ - ۱۶:۰۹:۵۵
کد خبر: ۴۴۳۳۶۴
دوره پسا دکتری در دانشگاه محقق اردبیلی برگزار می‌شود
رئیس دانشگاه محقق اردبیلی گفت: دانشگاه محقق اردبیلی در نظر دارد ۲۰ نفر از دانشجویان مدرک دکتری را در دوره پسا دکترای دانشگاه محقق اردبیلی در سالجاری جذب کند.

به گزارش برنا،گودرز صادقی در جلسه نشست خبری با خبرنگاران در اردبیل اظهار داشت: 200 رشته دانشگاه سالجاری در دانشگاه محقق اردبیلی برای دانشجویان تدریس می‌‌شود که یکی از فعالیت‌های جدید دانشگاه محقق اردبیلی در سالجاری جذب حدود 20 نفر از دانشجویان مقطع دکترا در دوره پسا دکترای است که این دوره به دانشجویان دکتری در طول مسیر فعالیت خود کمک شایانی می‌کند.

وی گفت: مقالات منتشر شده دانشگاه محقق اردبیلی در مجله‌ها و نشریه‌های علمی معتبر جهان در سال گذشته نسبت به سال 93 حدود 50 درصد افزایش داشته است که اساتید دانشگاه محقق اردبیلی در راستای توجه به ارائه کیفیت پایان‌نامه ها اهتمام ویژه‌ای دارند و اگر در این راستا، یک استادی ضعف داشته باشد، قطعا رسالت بزرگ خود را به درستی انجام نداده است.

رئیس دانشگاه محقق اردبیلی افزود: با توجه به تصمیم وزارت علوم، دانشگاه‌های مطرح کشور به عنوان دیپلماسی علمی با یک دانشگاه کشور خارجی ارتباط خواهد داشت که دانشگاه محقق اردبیلی نیز به عنوان نماینده جمهوری اسلامی ایران با مراکز علمی و دانشگاهی کشور جمهوری آذربایجان تعامل خواهد داشت.

صادقی تصریح کرد: دانشگاه محقق اردبیلی در راستای توسعه و رشد شرکت‌های دانش‌نبیان در استان اردبیل که یکی از اهداف تحقق اقتصاد مقاومتی است، 450 میلیون تومان بودجه دانشگاه صنعتی را به پارک اختصاص می‌دهد که خوششبختانه مراکز رشد استان اردبیل نیز از حالت اسمی به حالت فیزیکی تبدیل شدند.

وی بیان کرد: دانشگاه محقق اردبیلی در امر سلامت ورزشی، مرکز پزشکی ورزشی را در داخل دانشگاه راه‌اندازی کرده است که این مرکز بسیار مجهز بوده و مورد استفاده دانشجویان قرار می‌گیرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز