مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین:

توجه به حقوق معلمان اولویت آموزش و پرورش در دولت یازدهم است

۱۳۹۵/۰۵/۲۰ - ۱۰:۱۵:۵۸
کد خبر: ۴۴۳۶۰۳
توجه به حقوق معلمان اولویت آموزش و پرورش در دولت یازدهم است
سالار قاسمی گفت: با توجه به شان و منزلت معلمان و لزوم نگاه ویژه به جایگاه آنها به جا آوردن حقوق این قشر زحمتکش از اولویت های آموزش و پرورش در دولت یازدهم محسوب می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، سالار قاسمی مدیرکل آموزش و پرورش قزوین در سی و سومین اجلاس مدیران و روسای آموزش و پرورش سراسر کشور که در سالن اجلاس سران برگزار شد بیان کرد: در تمام جوامع توسعه یافته حقوق، آرامش و حرمت مثلث طلایی در آموزش و پرورش بشمار می رود که ما هم باید این سه را رکن کار خود در زمینه فرهنگی قرار دهیم.

قاسمی در میزگرد راهکارهای کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس برای برون رفت از چالش های آموزش و پرورش که در راستای اجلاس فوق برگزار شد گفت: برگزاری این اجلاس برای ارتقای کیفی و کمی آموزشی و پرورش امری ضروری و اجتناب ناپذیر است.

وی ادامه داد: در همین راستا برای اینکه ارتقای آموزشی و پرورشی داشته باشیم باید تلاش کنیم مجلس شورای اسلامی هم در کنار ما بوده و به ما کمک کند.

این مقام مسوول تصریح کرد: در واقع همگرایی آموزش و پرورش و مجلس شورای اسلامی می تواند گره های کور فرهنگی را باز کند.

قاسمی با اشاره به مشکلات آموزش و پرورش عنوان کرد: بزرگترین مشکل ما در آموزش و پرورش این است که تصور می شود آموزش و پرورش فقط وزارت است در حالیکه آموزش و پرورش فراتر از یک وزارت خانه و مدیریت کل در منطقه می باشد.

وی با بیان اینکه آرزو داریم نمایندگان برای کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس صف بکشند تاکید کرد: معلمان در جامعه ارزش افزوده تولید کرده و از طرفی هم آموزش عالی محور تولید علم در جامعه است که باید به آن توجه شود.

مدیرکل آموزش و پرورش قزوین درباره نحوه حل مشکلات آموزش و پرورش ابراز کرد: این درست که مسوولیت اجرای آموزش و پرورش با مدیران است ولی این مجلس است که باید با پایه گذاری، قوانین راهگشا، نظارت کارساز و اصلاح قوانین دست و پا گیر مشکلات را حل کرده و معلمان را به آرامش برساند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز