واگرایی بجای همگرایی در استان اصفهان؛

عده ای بجای حل مشکل فقط انتقاد می کنند

۱۳۹۵/۰۵/۲۰ - ۱۴:۳۸:۱۸
کد خبر: ۴۴۳۷۴۷
عده ای بجای حل مشکل فقط انتقاد می کنند
استاندار اصفهان گفت: گفت: مسئولان استان به جای اینکه در یک همگرایی و همبستگی عمل نمایند در جهت مقابل آن و واگرایی عمل می کنند.باید فرهنگ و رویکرد همگرایی را مبنای کار خود قرار دهیم تا موفق شویم .

به گزارش برنا از اصفهان، دکتر رسول زرگرپور در همایش نکوداشت صنایع کوچک که به مناسبت روز ۲۱ مرداد، روز حمایت از صنایع کوچک و با حضور علی یزدانی معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت برگزار شد، اظهارداشت: آنچه که باعث حل مشکلات و مسائل می شود امید، اعتقاد به آینده و تلاش در راستای برنامه های دولت است.

وی با تاکید بر اینکه تنها در این فضا مشکلات رفع خواهد شد، گفت: از روزی که در سمت استانداری اصفهان وارد این استان شدم اعلام نمودم که به جای ارائه ی صرف مشکلات باید به دنبال ارائه ی راه حل و راهکار باشیم.

استاندار اصفهان افزود: در طول این مدت سازکارها و فرایندهایی طراحی شده و در قالب این طرح ها و برنامه ها مسائل پیگیری گردید.

وی به برنامه های اجرا شده اشاره کرد وگفت: با برگزاری جدی تر جلسات شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی، موانع تولید، صادرات، سرمایه گذاری، تامین اجتماعی و ... پیگیری می شود.

رسول زرگرپور به کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید و بسته ی حمایتی دولت اشاره کرد و اظهارداشت:‌ در راستای اجرای این کارگروه ها و طرح ها می توان بخشی از مشکلات را حل نمود در حالی که فقط با گفتن مشکلات پشت تریبون ها این مسائل حل نخواهد شد.

مدیرارشد استان با انتقاد از عدم سرمایه گذاری در اصفهان، گفت: چرا در برخی از استانها ، پروژه ها و طرح ها با قوت پیش می رود و سرمایه گذاری انجام می شود ولی در اصفهان نه و برنامه هایی نیز که از سوی دولت اعلام می شود در برخی استان های دیگر موفق تر اجرا می شود.

وی با بیان اینکه باید مشکل را در خودمان جستجو کنیم، گفت: مسئولان استان به جای اینکه در یک همگرایی و همبستگی عمل نمایند در جهت مقابل آن و واگرایی عمل می کنند.

استاندار اصفهان افزود: به طور مثال طرح ۹ ماده ای احیای حوضه ی آبریز زاینده رود تدوین و تصویب شد و این طرح ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و از قضا معضلات آن فنی و مهندسی نیست ولی عده ای بجای حل مشکل به انتقاد از این طرح و عدم اجرای آن می پردازند.

زرگرپور اظهارداشت: استان های دیگر همه با هم، یک دست و همگرا هستند ولی معضل استان اصفهان در داخل استان است و مسئولان عادت ندارند که بر روی یک موضوع تفاهم نمایند و همه بدنبال نقد هستند که با این روند هیچ کاری انجام نخواهد شد.

استاندار اصفهان در پایان گفت: باید فرهنگ و رویکرد همگرایی را مبنای کار خود قرار دهیم تا موفق شویم و بتوانیم اصفهان را به جایگاه در خور و شایسته ی آن برسانیم.

علی یزدانی معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت نیز در این همایش ضمن تایید سخنان استاندار اصفهان، اظهارداشت:‌ همانطور که امام خمینی در باره جهاد سازندگی تأکید به حرکت هماهنگ و منسجم را داشتند ، باید با تعامل با یکدیگر و با هماهنگی مشکلات را حل نماییم.

وی اضافه کرد: با هماهنگی و همدلی، مشکل بزرگی همچون جنگ تحمیلی را پشت سر گذاشتیم که می‌توانیم جنگ اقتصادی را هم پشت سر بگذاریم.

به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری اصفهان در پایان این مراسم از واحدهای نمونه ی صنعتی تجلیل شد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز